Followers

16 January 2011

Charice Pempengco The Incredible Voice





oleh kerana hari nih aku boring tahap biawak hidup...terkurung bersendirian dalam bilik..macam takde life...(dem !!)...so, untuk melepaskan boring kat dalam jiwa muda aku nih....aku usha la video best-best kat youtube.com....sebab dah terlampau muak layan video 3GP  Melayu....soo aku beralih arah untuk tonton video yang lebih ilmiah kat youtube...



sambil aku tengah layan lagu-lagu Spon,Spin, New Boyz, 4U2C, Elite, Feminin dan se-kapal dengannya...aku terjumpa  satu video yang menarik perhatian aku.....dan lagi tuh totally lebih bagus dari kumpulan-kumpulan yang aku sebut tadi...





perrhhh !!...memang gayo !!!....budak nih nama dia Charice...orang Philippine...aku rasa umur dia baru baya-baya si mamat Justin Breber...tapi memanng aku terkezot gak laa..aku ingat awek nih dah tua dah..rupanya muda belia bergetah lagi...hukhuk


banyak gak video nih...dia pernah dijemput dalam Talk Show Oprah yang tercalon Wanita Paling Berpengaruh Di Dunia...dia gak pernah di jemput menyanyi dekat concert  Celine Deon yang nyanyi lagu Titanic tuh...kira memang hebat ar kan kalau nak di bandingkan dengan Anna Rafali...aku tak puas hati betol laa...apahal si Anna nih pulak menang AJL...kenapa bukan lagu Pelita..KENAPA !!!...dem !!...(saja buat-buat emo...mampoz la sama yang menang...aku pedulik apa)...hokhok...







wat the !!!...suara dia bapak punya tinggi...kalau dia tarik lama-lama..boleh pecah kaca kot..pecah kata pecah gelak, lepas baca harap balas...haaa kan dah berpantun aku....teringat zaman muda-muda dulu..kalau kasi kat surat kat awek..last ayat mesti guna pantun tuh..baru nampak macam jejaka melayu seperti Hang Tuah...akhaz...


ok...nih je yang aku nak kongsi dengan korang...aku nak sambung layan video lain pulak...mana taw jumpa  video couple melayu bercium kat muzium negara pulak ke..kan kan...akhaz...



p/s: aku sebenarnya ada buat video tok awek aku..aku nak tepek kat sini..tapi segan la pulak...kang tetiba Oprah ajak aku mai Talk Show dia pulak ke...malu ar aku..aku kan pemalu...hokhok....



ok...taadaaaaa~   ^.^

4 comments:

Makcik Kepoh said...

mmg sedap giler dak nih....cam org besar lak..hahaha

belog|amiyo said...

dah tue kot sbenarnye budak neh.. :P

n@jwamz said...

haha klako! yeahhh, dis gurl has so amazing voice!

CiPoT CeDoT said...

cuya:
taw xpa...enak dowh suara dia..kan kan.. :D


amiyo:
tah tua??..mana info ko dpt bro??..


najwamz:
klako??..part mana yg klako??

KriTikan PeDas

Grab This