Followers

15 January 2011

Jejaka Ensem Gagah Perkasa Berhati Bunga. BlingBlingBling






hari nih aku bernafsu nak kutuk mengutu member serumah sebilik sebantal seselimut sebilik-air sesepender aku...mamat nih memang gagah perkasa...macho..hebat.. fashionable...tapi di sebalik ke-macho-an dan ke-jantan-an member aku nih..dia mempunya sifat hati bunga...wat da hell yaww !!!...siap ada rama-rama terbang melayang lagi....wutwut...


mamat nih dalam senyap rupanya dia layan cerita apa-kejadah-tah-nama-dia kat astro ..yang si farid Kamil dan Jue Comel Montok belakon..haaa cerita Budak Setan..sapa yang setan?? !!...haa tuh yang kita tak taw tuh...


masa aku syok lepak-lepak dalam bilik..sambil melayan video 3GP melayu yang sungguh amantur..aku terperasan yang si mamat nih dok sedih-sedih..dok emo-emo kat depan laptop dia...aku pun tegor la dia secara sopan...


aku: woi jantan...ko tengok cerita apa tuh??...


zaim-mukhils-bukan-nama-sebenar : aku layan Cerita Budak Setan..aku download kat tenet..

aku: haram jadah..patot tenet slow...btw, apa best ko tengok cita nih...baik ko layan cerita Doremon..lagi syok!!..

zaim-mukhlis-bukan-nama-sebenar : tuh la hang tak taw...cerita nih bla bla bla bla...kasih sayang bla bla bla...cinta sejati bla bla bla...lelaki ada kasih bla bla bla bla....cinta tak diterima bla bla bla...setia bla bla bla...


aku:  Loser !!...(cakap dalam hati)  



bagi aku cerita tuh bapak boring...gua tak minat la cerita lentok-lentok nih..ada bagoz gua layan cerita Shrek or Tingle...lagi best !!!....hokhok....


korang memang nampak lelaki gagah perkasa nih berhati kental dan gagah berani..tapi tuh hanya luaran.. dalaman sapa yang tahu..kan kan..sama dengan sorang mamat wrestler nih..apa kenama dia tah..haaa  nih nih...Hulk Hogan...korang tengok..badan bukan main ketol-ketol..tapi masok gelanggan wresting pakai bulu-bulu letak kat leher...wat da hell yaaww !!!...dah macam Anita Serawak pulak aku tengok..geli mak~...auuwww~







soo awek-awek comel sekelian..jangan korang anggap mamat-mamat yang gagah nih semua kental-kental..ada yang berbunga-bunga...ada yang takut tikus..ada jugak yang melatah..opocot mak ko ada janggut !!!....hokhokhok... 



*haa...nih la member aku...comel tak??...akhaz.. 
(puihhh puuiihhhh)






*woi jahanam !!..jangan posing macam nih dowh..loya tekak aku..!!!



The End


6 comments:

nelly said...

yang berbunga-bunga pun oke .
hahaha

tak ada lah .
actually , yang berbunga-bung tu lah . . .
yang kadang-kadang faham pasaan orang .
eh ? yeke ? yelah . . mungkin tak semua .
hehehe

liyanna said...

bukan nama sebenar ye?
send my hello to him

Emma Zaraa said...

huhu..ni la ciri2 lelaki penyayang..laki mcm ni la nk buat laki..hihi..

CiPoT CeDoT said...

nelly;
owh ye ker...tapi kang jiwang over sngt kang..naik muntah plak..hokhok...



liyanna;
hekehkehk...okey..no hal...to me??..hokhok...

sELipAr_biRu said...

kirim salam kat dia.. :P

CiPoT CeDoT said...

waalaikumussalam...geeeeeeeee

KriTikan PeDas

Grab This