Followers

15 November 2010

3GP Melayu Cium Mulut





*ibu mengandung dilarang tonton video ini..takut nanti otak anak anda tercemar..sekian...




aku rasa korang pon tak terkejut tengok video nih..sebab memang dah tersebar dengan meluas kat facebook..macam goreng pisang panas....kalah video Ariel Peter Porn tuh...tahniah aku ucapkan kat budak-budak nih..lepas nih femous la dorang..tapi aku nak ucapkan takziah la kat mak bapak dorang..sebab dapat anak yang macam haram....



aku tak la kata aku nih baik macam malaikat maut...yee, aku budak yang jahat...eh eh..bukan jahat..nakal sikit..sikit je..tak banyak...tapi senakal-nakal aku..tak de la sampai nak buat 3GP cium mulut...berpeluk,ber love bite bagai...aku taw korang pon ada picture or video dengan bf/gf korang..tapi tak de la pulak kita nak tayang kat satu dunia kan??...atlest kita simpan kat dalam laptop..pastuh buat hidden file..sebab takot kantoi dengan mak pak..hekhek..kan kan kan...tak pe, tak pe..aku paham...akhaz...


tapi dorang nih aku tak taw la letak muka kat mana...kalau korang sanggup letak najis kat muka sendiri pon..jangan la sampai najis tuh korang nak lekat sekali kat muka mak pak korang..kesian dorang..dorang penat-penat lahir kan, besar kan kau..kau dok beromen kat tengah bandar..pastuh buat 3GP..pastuh tayang kat semua orang..tindakan korang nih di panggil tindakan BODOH..BODOH !!!!.....




nasihat aku kat korang yang tengah baca nih...kalau korang nak buat jahat..buat la...buat sampai korang puas..tapi biar jahat tuh duduk atas kepala korang ..jangan la sampai kena tempias kat mak pak korang..malu o0o0o...kalau jiran-jiran..memember mak pak korang tengok video or picture lucah korang..pastuh dorang dok cerita..bukan nama korang yang busuk..nama mak pak korang jugak yang naik..sebab tak reti jaga anak..padahal korang yang tak reti jaga maruah....betol tak?



soo rakan-rakan sekalian...kurang kan aksi lucah..tingkatkan prestasi...toodles~    ^.^

2 comments:

Eman said...

bodoh laa bebudak tu. tambah budak pompuan tu pun sama jek bodohhh! nanges sbb bnd mcm ni mmg haram betol.

CiPoT CeDoT said...

ala man...
normal laa..
drama tengah kota...
drama bodo...
harhar....

KriTikan PeDas

Grab This