Followers

14 March 2011

Cinta Hanya Sekadar Sayang?




Hello peeps....






aku nak mengadu la kat sini...dua tiga menjak nih aku memang buzy giler bahbi...memang betul-betul bahbi yang haram tuh...ada pulak bahbi halal??...okey, aku dah start mengarut....






aku dengan bangganya dekat sini..nak mengucap ribuan terima kasih kat awek yang yang tersayang...Nurul Shakireen Zainudin...bernumber ic xxxxxx-xx-xxxx....sebab dia paham situasi boyprent tercinta dia nih..dia memahami aku yang tengah sibuk dengan hal duniawi...trimaz sayang..i lap you so much laaa....wutwut...




untung aku dapat gurlpren macam minah nih..walaupun aku jarang spent time dengan dia..sibuk dengan hal-hal aku...time dia still tabah mengharungi dugaan..menahan segala nafsu untuk ber-skypeing,chating and etc etc etc.....




aku sebenarnya tengah busy lagi nih..tengah hafal skrip untuk esok..al-maklum laa...artis...wakakakkka....




soo...sebagai penutup bicara..aku nak cakap kat sini..if lepas nih aku tak de jodoh dengan awek aku sekarang..aku harap dalam carik pengganti yang sebijik macam nih...yang boleh memahami aku seadanya...that why i love u yunk...




nah...meh usha pic lama yang aku bagi nafas baru...





2 comments:

shaerin syazwan said...

dont u ever dare 2 said those words again :

if takde jodoh .

Huhuhu ~

iloveyoutoooo~

CiPoT CeDoT said...

love u more~

KriTikan PeDas

Grab This