Followers

13 April 2011

kenapa Aku Tak Update Blog?






Assalammualaikum, kalau tak jawap dosa..kalau jawap sayang~  (lenggok macam Maria Elena)


kalau korang perasan...entri aku sebelum nih bertarikh 14 mac dan hari nih 13 april...wat the heck yaaww...sebulan kot aku tak update blog...bapak arr....




dan aku taw...korang merindui aku selama ketiadaan aku sebulan nih kan??..(sila muntah)...aku nak berterima kasih la banyk-banyak kat korang sebab sudi singgah blog aku..walaupun aku taw, ada yang sergah blog aku tanpa niat..tapi pedulik apa..aku nak ucap terima kasih jugak..dan trimaz gila-gila sebab sudi follow blog aku yang hidup-sengan-mati-tak-mau nih....




tapi !!!...aku ada sebab kenapa aku dah lama tak tulis blog...tipu lah kalau aku cakap yang aku tak de idea nak menulis..sebab aku adalah manusia yang paling banyak idea kalau nak bandingkan dengan memember aku yang bebal memamasing... ( 00  <- lubang idong)


so...kenapa aku jarang update blog??


1. Sebab internet lembab macam haram walaupun tiap bulan bayar bill


2. Busy dengan hiburan duniawi...aku manusia biasa maa..aku ada life jugak..takkan nak ngadap blog je..aku manusia biasa seperti korang...  :D


3. Busy dengan segala homework, final project, test-sana-test-sini, quiz-sana-quiz-sini....aku kan student..kena ar buat cara student..baru boleh dapat Anugerah-Pelajar-IPTA-Skema-Macam-Mintak-Kaki...


4. Sebab tiap kali aku nak update blog..mesti ada budak-budak umah aku dok menempek..aku tak boleh la kalau aku sedap-sedap nak menulis..ada pulak hamba allah datang menyelit kat sebelah..memang mintak carut...sama jugak time nak borak-borak manja dengan awek via phone..ada pulak member dok sebelah pasang telinga..lagi aku sakit hati..rasa macam nak hentak dahi dorang kat bucu tingkap..kasi raso!!


5. Sebab aku lupa password blog aku...(okey...ini tipu)



ok..dah cukup 5 reason kan??...okey bye~  :D


 

4 comments:

haney said...

finally update jugak kn :)

Anna Farhana :) said...

hidup-sengan-mati-tak-mahu ke hidup segan mati tak mahu ?? *sengan ke segan ? hehehehee :PPPP :))))

.:: dieylah :: said...

ish3...cipot cipot..hehe...memang la gempaq gilerr alasan...

okeh2 leh trima alasan ke lima tu... =P

papepun all the best la tuk smua tu..final project,final exam,test,test,test n test..papelah..haha.. gudluck! smoga tercapai la hajat nak jd pelajra terbaek mcm yg kt atas tuuu... =DDD

CiPoT CeDoT said...

hani: yaaa...finally...hukhukhuk...


anna: alorh..salah eja je pun..huhu.. :P


dila: hukhuk..thankz dila..minx la mulut dila masin..masin xpe, jgn busuk..hukhuk...

KriTikan PeDas

Grab This