Followers

01 January 2011

Happy New Year. 1/1/11. Memang Cantik!!





Happy New Year !!!!....bang bong bang bong !!! (bunyi mercun...*awat bunyi mercun aku macam bunyi kompang??...tak pe..abai kan)



selamat tahun baru aku ucapkan khas kepada hangpa semua...semoga tahun nih akan menjadikan kita lebih matang dan lebih gembira dan dan murah rezeki dan dan dan mendapat lebih kap-ba-ro-kap-alif-ta-nun (kerbekatan) dari tahun-tahun yang lepas...insya'allah~



aku bersyukur ke hadrat illahi kerana telah berpeluang meneruskan perjuangan hidup..(perhh ayat..macam wakil rakyat).....bermacam dugaan..kenangin manis pahit aku telah harungi dengan tenang pada tahun lepas (2010).....



tapi sayang seribu kali sayang...malam New Year tadi aku hanya duduk depan laptop...layan awek-awek facebook...dan skype bersama yang tersayang...selamat awek aku teman aku..kalau tak..mati kutu la aku sorang-sorang kat umah nih...trimaz sayang..i lap u very da bling bling..(romantik tak gua??..soo sapa nak jadi awek number 2 gua??..sila tinggal kan number phone kat ruang komen...sekian)....akhaz...



aku harap..segala memori tahun 2010 akan menjadi pengajaran buat kita semua untuk mengharungi dugaan dan cobaan pada tahun 2011 nih...aku rasa cepat je masa berlalu...pejam celik pejam celik...tup tap tup tap...umur aku da nak masok 21 tahun...PADA 12 APRIL...aik??..apahal aku capslock tarikh lahir aku??...owh...itu bermakna nak suruh korang bagi hadiah..paham-paham arr...hekhekehek...



aku nak memohon maaf if aku ada buat salah..kecik kan hati korang..terkasar bahasa or wat so ever...aku nak mintak maaf dari top to toe...aku hanya insan biasa yang melakukan kesilapan..aku harap korang dapat memaafkan masyarakat sekeliling korang...bukak buku baru...lagi pun bermaafan itu boleh menghapuskan kebencian...kebencian itu adalah api..api itu adalah syaitan.soo benci atau dendam itu adalah sebahagian sifat syaitan...jadi, jangan nak benci or berdendam dengan orang..tak baik~  (sambil geleng-geleng kepala)



ok..nih je sepatah dua tiga empat kata dari aku sebagai pembuka tirai 2011 nih...Happy New Year Guys!!!!



toodles...assalammualikum~   

1 comment:

Emma Zaraa said...

selamat tahun baru maaf zahir batin..ahakz..

KriTikan PeDas

Grab This