Followers

25 November 2010

Sebelum Kawin, Comolot Bagai. Lepas Kawin???



 alaaa alaaaa...sweet nye kitorang, kan kan kan...  ^.^



hello, hai....apa kabar semua?..sihat??...makwe sihat?...pakwe?...suami?....isteri??...haa bagoz..kalau semua sihat, itu pertanda bagoz...takot-takot  ada yang lebam sana lebam sini sebab wresling semalam dengan pasangan korang kan...hekhekehk....elak kan, elak kan..tak baik gaduh-gaduh....tak elok untuk proses perhadaman ....perhadaman??      -.-"   (garu-garu kepala)..



bercinta nih kan..mula-mula je manis manis madu..dah lama-lama??..manis lagi kah??..manis la jugak...tapi  tak semanis dulu...atau kalau da terok...tak de da manis-manis nih..payau ada..rasa macam air lubuk buaya...korang pernah rasa???...tak pernah??...memang la tak pernah..kalau korang rasa air lubuk buaya tuh..silap hari bulan kena gap dengan buaya tuh?..haaa sapa mau jawap??...



manusia nih...masa belum dapat tuh..perhhh..bukan main berkobar-kobar...bukan main romantik..sweet-sweet..bagi bunga laa..teddy bear laa.....kalau buat date tuh...waaahhhh bukan main...guling-guling macam cerita industan...tapi lepas da kawin??..ada guling-guling lagi kah??..ada la jugak..tapi tak ramai yang romantik lepas kawin...time malam je la romantik..sebab 'nak' kan..time siang??...huh~



ok ar...aku malas nak membebel panjang-panjang..buat abis karen je...jom kita sesama usha picture-picture menarik lepas dah kawin..ayuhh~












::  OhTidak  ::




6 comments:

zati said...

wahahaha siottt je XD

CiPoT CeDoT said...

hekhekhek

shaerin said...

huyoo ~ tak mo kawen lah . nak bcintaa je :)

CiPoT CeDoT said...

kepala hotak syg...
best tuh nak biar b bujang sampai tua???...cet !!!

mera zati M.z said...

hahaaha semua tanak kawen cmtuhhh ngaaaa XD

CiPoT CeDoT said...

mera,
eh..mana leh tak kawin...tapi kena pandai pilih laa..jgn sampai dpt yang mcm kat gambar tuh..kasi dpt yg mcm gambar kat atas sekali..hekhekehk..(promote diri)...akhaz..

KriTikan PeDas

Grab This