Followers

02 October 2010

whoz Mrs. Cipot??

haaa...korg kenal???....xkenal kan kan kan...haaa meh aku nak kenal kan...

aku rasa aku xpernah la crita pasal awek awek awek awek aku kat dalam blog nih..soo pada hari nih..dengan berani dan megah nye..aku terasa nak cerita pasal mrs. Cipot...sapa kah beliau...cantik ke...model ke...kaya ke...anak tokey balak ke....

haaa meh dekat sini...aku nak gosip pasal awek aku yg mempunyai ketinggi yang sunggu minima...wakakakak...kelakar kelakar..(eh...sory x lawak)...

budak nih sama poly dgn aku..kitorg bru je kenal..dan skrg pon still dan mengenali antara satu sama lain walaupon da dekat 2 bulan kitorg kenal...dia nih ambik jurusan akaun...dia nih budak johor...skrg dok kat JB...tp dalam masa terdekat nih dia nak pindah ke KL...tp belom pasti lagi...harap2 dia dpt pindah...klu dia dok KL...senang sikit aku nak jumpa...hoho...

budak perempuan nih anak 1st dari 5 org sibling..tp perangai mcm xcukup umo..padahal da terlebih umo..normal laa...manusia x sedar diri memang mcm tuh...hekhekhek...tp aku suka...aku suka sbb dia suka aku...gehgehgeh....
da arr...malas aku cita  panjang2...bukan dpt apa pon...klu dia kasi aku 10k xpa gak..bernafsu gak aku nak crita panjang2...kan kan...soo sebagai penutup entri aku nih..jom ramai2 kita usha pic awek aku yg sungguh mengairahkan...ayuhhh~.....







4 comments:

paan sabri said...

menakotkan mata beliau.. haha.. catwoman tu dia ke?

CiPoT CeDoT said...

whahahha...
catwoman???
aku rasa xkot...
kat catwoman tinggi...
dia nih bonzai...
wakkakak...
(syok o0o0 kutuk awek sndr..akhaz)

DiEyLaH said...

sampai hati dia ckp awek dia bonzai...
kamek pun trase..huk3..
napela nasib awek2 kat dunia skrg nih comey2..akhaz... =P

cutenyerr awek cipot camtu..xperli..tapi siyess..
coz dh tgk kt fb cipot.. smoga bhagia ye cipot.. amin.. ^_^

CiPoT CeDoT said...

dila:
skali skala melawak kasar..
akhaz...
dila bonzai gak ke??..
napa jujur sngt??
hekehkehk...

alaa...
da tengok ke..
x aci la cam gini...
hoho....

KriTikan PeDas

Grab This