Followers

04 October 2010

SaLah FaHam


salam semua...

masalah betol la hari nih...ada member aku kecik hati ngan aku plak..nah....klu awek kecik hati aku reti sikit nak pujuk..belai2 trus ok..tp ngan member??..xkan nak belai gak kot..mau kena terajang nagn awek aku...memang masalah sikit klu ada masalah ngan member nih...member2 aku ckp...'buat bodo sudah'...ckp memang senang bro...aku nih da la jenis xsuka tarik2 muka ngan memember...huh~....

benda nih xdek salah kat mana2 pihak...aku x ngaku aku salah...dan aku pon x tuduh dia salah..meby benda nih salah faham...benda nih skrg da jadi...masalah da timbul...2 2 pihak da tarik muka...kang aku diam kang..tp bertambah-tambah plak...bak kata cikgu tadika aku...masalah dtng perlu diselesaikan..bukan lari dr masalah..soo skrg aku kena selesaikan masalah nih...tp bagaimana cara nya dong....huh~

tp aku da minx maaf secara bertulis da kat dorg...sbb dorg x nak berckp ngan aku secara berdepan..soo aku terpaksa minx maaf secara bertulis...tp aku minx  maaf bukan sbb aku salah...tp sbb ayat nih...
'apologizing doest mean that you were wrong , or other was rite , its mean you value your relationship more than your ego'

haaa nmpk x ayat tuh....(sebenarnya aku pon xpaham maksud ayat tuh..wkakakakakaak)....

humm~....soo nak xnak aku kena follow the flow je la....klu dia maaf kan aku...alhamdulillah...klu x??....humm...nak buat mcm mana...terima je laa...xkan nak ugut bunuh plak suruh maaf kan aku...kan kan...

aku harap korg doa2 kan la hubungan bersahabatan aku nagn dorg nih kembali kukuh...aminnn~.....

sekian.terima kasih...(ceewaahhhhh)


p/s: member aku nih perempuan..merangkap clasmate aku...klu lelaki...memang aku buat dono je..tp sbb perempuan kan..soo kena buat2 risau sikit...wahhahaha...bapak hipokrit...akhaz...




4 comments:

DiEyLaH said...

memang hipokrit!!..cewahhh..pempuan upenye.. memg puan susah sikit nk pujuk..opssss..tp diela okey je..
senyum je gedik pan diela..kompom cair..haha "okey kamek mapkan kitak" akhaz...

p/s: kamek doakan kitak bebaek smula ngn member tu keh..jumpe senyum je.. xyah masam2 muke..lame2 okey la tu.. :DDD

CiPoT CeDoT said...

dila:
hekhekhekhek....
soo kena rajin senyum ar nih..
hoho...

in'allah..wan pon doakan benda yg sama...huhuhu T.T

DiEyLaH said...

ye..memang kna senyum lelebih wan..tapi jgn sampai..makcik cleaner poly wan tegur.."betui ke tak budak sekor nih.." hik3...

CiPoT CeDoT said...

dila:
hekhekhek...
td bru je kena tegor..
wahhaha...
tuh laa..
dila lmbt ckp...
akhaz...

KriTikan PeDas

Grab This