Followers

27 September 2010

seTahun Dah oiiiii

hekhekehk...bangang sungguh...da setahun 2 hari rupanya blog aku nih...bufday blog sndr pon aku boleh lupa...hadooiii...tuh belom hari jadi awek aku lagi..apatah lagi hari jadi skendel-skendel yang sentiasa menyokong aku dr belakang...mesti aku lupa habis...akhaz...

25/9 tarikh blog aku didirikan kat blogspot...tarikh aku betol2 start blogging sumpah aku x ingt...ram otak aku nih keciq je...sbb tuh xboleh simpan bnyk2..klu simpan bnyk2 nnt jd berat..bila da berat mula nak penyakit gestrik aku datang balik...sbb tuh aku malas nak benda2 yang kurang penting nih..leceh...huhu...

apa apa pun..aku nak ucapkan tahniah la kat diri aku..sbb berjaya menceburkan diri dalam bidang bloging nih...mcm x percaya da setahun aku bertapa kat blogspot nih...tp walaupun da setahun...duit nuff aku x pernah plak melanbung2...paras itu jugak...paras idong je..idop sengan mati x mau..akhaz..xpa2..belum rezeki jd mcm otai2 blogger lagi..akhaz..

aku gak nak trimaz kat korg sbb sudi baca entri aku yg boleh diketogorikan sampah sarap nih..x sangka ada manusia mcm korg yg sanggop buang masa baca blog aku dr baca buku sejarah..harharhar...terima kasih lagi skali...geeeerrrr~...

ok...aku nak sambung tido...smlm x cukup tido...sbb apa aku x cukup tido??..haaa mana leh kasi taw...rahsia arr...akhaz...ok, chaw cin chaw....hekhek....

5 comments:

DiEyLaH said...

heppy bday cipot...

eh eh..tok blog cipot jela..bday cipot dah lepas kan..haha..

bek bace sini dr bc buku sejarah..
pasti x sampai 1 muka dah~~ zzzzzz...

CiPoT CeDoT said...

hekhekhek...
nmpk sngt dila x suka sejarah,.
kita serupa...
harharhar....
kelas sejarah=tido time..
hekhekhek...

paan sabri said...

congratz bro.. aku skg da jarang jenguk da nuff aku. kdg2 pon mcm tak kua je.. haha

DiEyLaH said...

memanggggggg x sukeee...sbb pnh kna denda kat tgh panas sbb xleh jwb soklan sej...hahaha..kna ketuk kepala pun pnh..akhaz..

seb baik paper exm lulus...^_^

CiPoT CeDoT said...

paan: sabo...lama2 nnt beribu la tuh...nnt da beribu jgn lupa aku plak...akhaz..

dielah: syukur lulus...selamat kena ketok kepala ngan kena denda..klu x mesti fail..kan kan...hekhek...

KriTikan PeDas

Grab This