Followers

27 June 2010

Woi!!! SenYum TuH SeDeKaH!!!!!



 sumpah...hari nih memang betol2 buat aku panas...arghhhhh~!!!!!

tadi aku pg kelas...dalam keadaan yang penat...plus ngatok..plus xdek mood nak study..pastuh masok kelas dapat plak lecture yang mcm toooot  ( x baik maki pensyarah )...

aku bukan nak maki or kutuk pensyarah aku..tp perangai pensyarah aku nih membuat kan aku nak baling kasut kat muka dia..sumpah aku cakap...

ko bayang kan..aku masok kelas tuh dengan xdek mood..aku ingt kan kalau dapat tenggok muka pensyarah yang riang ria hari raya..boleh naik kan mood aku nih..tp!!!!

ko taw...lecture aku masok kelas..dengan muka mcm warden penjara..sumpah aku x nmpk langsong senyum kat bibir dia...

WOI MANUSIA!!!...SENYUM TUH SEDEKAH!!!!....

sumpah dia manusia yang pertama aku jumpa kat dunia nih yang x pernah senyum walaupon sesaat..aku x paham la..ko nak ngaja org..x reti nak tunjuk keikhlasan tuh ke..ko buat mood student2 ko hilang...

WOI  Manusia

susah sngt ke ko nak senyum..klu ko x nak ajar kitorg...xyah nak mengajar..berhenti terus..dok kat umah..jaga suami...

WOI Manusia

bukan besar sngt permintaan student2 ko...kitorg minx ko senyum kat kitorg je..susah sngt ke!!!!

WOI Manusia

selalu perempuan mudah tersenyum..tp apa jenis perempuan ko nih sampai susah sangat nak senyum....

WOI Manusia

kau buat aku ilang mood nak masok kelas ko lepas nih...
WOI Manusia

kau buat dosa aku bertambah-tambah hari nih..sbb dok kutuk ko....arghhh!!!!!


tolong la ye rakan2...klu korg da taw senyum tuh sedekah...x reti2 lagi nak senyum..bukan susah pon...

yang penting...aku akan FUCK manusia yang mcm palat...
The End


9 comments:

Adam Raqie said...

Lecturer ko gigi rongak kot.. dia malu nk senyum.. wakakaka...

ardinihumaira said...

tak suka juga orang malas senyum. kalo dari awal dia tak tengok muka kita takpe. ni dia tengok pandang lain macam dan tak senyum. ada jugak hati terbakar... hhuhu

neslo ais said...

lecturer ko gaduh ngan suami kot

liyannaahmad said...

ko amek senapang patah, tembak laju laju.

hahaha.
fuyo, jadi abang senior abg DPR kite.
:p

sape je lecturer tu?
jgn cakap cik rozi.
hahaha

zt-zati said...

wow..
marah nye...
bse la tu, lect ni xsme ngn ckgu..
"HAMPIR SUME" lect cmtu..
sy pn alami sbgai student..
siyes lect sgt2 la kerek, bajet bagus..
seb bek dia lect, n i hav to respect them..
ilmu tu dtg dr dia..
tp arap nye org2 b'kenaan sedar diri..

~nyway jemput ke blog sy..
http://zt-zati.blogspot.com/
komen2, n follow me k..
:)

CiPoT CeDoT said...

pengomen:
trimaz kerana memberi komen yang bernas..
wahahaha...
apa2 pon..dia still lect aku...
soo aku must respect dia...
huuu~

~suNshiNe~ said...

saya suka senyum..tapi sayangnya saya bukan lecturer awak...dan kerja saya pun bukan lecture orang....

saya sayang semua lecturer saya walaupun mereka tak sedekahkan senyuman buat saya...

Aliah Atirah said...

sabaq no....

CiPoT CeDoT said...

sunshine:
saya pon syg semua lect saya..
sbb mereka curah kan ilmu kat saya..
hoho..


jiwakukosong:
huhuhuhu T.T

KriTikan PeDas

Grab This