Followers

27 June 2010

Arghhh!!! MooD StuDY aKu Da HiLang!!!



 arrggghhhhhhh!!!!!!....

bapak tension hari nih..........
hari nih 1st kelas aku untuk sem nih..perhh sumpah aku ckp ko...mood study aku langsong xdek..nafsu aku nak tengok buku da ilang..td masa masok kelas..15 minit awal je aku rasa bersemangat..da last2..perh~  rasa nak muntah duduk dalam kelas tuh...

mana mood study aku nih???..adakah aku da boring nak study sbb da lama dok patikel...ye la..dulu patikel xyah dok mentelahah buku..mudah sikit hidup aku..tp skrg..hari2 kena usha buku..naik loya tekak aku nih...

MAK!!!  TOLONG..ABANG X NAK STUDY LAGI!!!!...

boleh x mcm tuh..mau mak aku sula aku ngan batang mop...akhaz...

td kat klas blaja Marketing reseach laa...marketing channel laa..Woiii!!! asal boring sngt blaja marketing nih..eshh~!!!!

kepada sesiapa yang ada pertua untuk mengembali kan mood blaja..sila la info kat aku ye..sbb petang nih aku ada klas lagi...WAT!!!!..ada kelas lagi??..bapak laa...mau aku buat taik mata kat kelas tuh karang..arrghhhh!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

batang mop ? ahahaha .

rilek. rilek. nnti boleh tension lorh.

Anna Farhana :) said...

hahaha , dasat tuh , blaja laa~~~
hohohohoo :)

CiPoT CeDoT said...

fiqa:
huhuhu...taw xpa..akhaz..


cikAnna Farhana:
baik~... -.-

KriTikan PeDas

Grab This