Followers

27 June 2010

Ayoh!!! ke KeLas

salam..dan selamat pagi semua,..yang beragama islam tuh pandai2 la korg p sembhyg subuh ye..jgn dok liat sngt...(perhh~ bajet giler)..akhaz..

aku sebenar nye kesuntukan masa nih..nak p kelas....sebelum aku p klas..aku nak capap la skit gambo..mane la taw korg rindu aku ker..(bapak perasan)..akhaz..

ayoh usha pic aku yang bajet ensem..hekhek..



tolong abai kat latar belakang yg berselerak kat belakangpic nih..
buat2 x nmpk sudah..
rumah bujang..normal laa..
akhaz...


bapak gemok aku dalam pic nih..nih pic dari laptop aku..sbb tuh nmpk gemok..(alasan..da gemok tuh...,gemok jugak..)

haaa nih blom korg tengok aku pakai tali leher lagi..klu korg tengok..perh!!!..da mcm pegawai bank tuh..akhaz..(terpaksa puji diri sendir..nk tunggu korg puji??..kiamat!!)

ok..aku nak chaw..nak p klas..nak menuntut ilmu..(usha awek skali)..hekhek...

korg jgn pelik plak aku ada kelas hari ahad..nih kedah kot..terpaksa laa..klu dulu aku dok KL, time2 wekend nih la nak tido sampai senja..tp nak buat mcm mane..da aku kena study kat sini..huhuhhu   T.T

soo kepada rakan2 yang ada kelas hari nih..ayoh kita pergi reramai..jangan dok baloq sangat..(baloq=malas dalam bahsa kedah)...

sekian....  ^.^


6 comments:

zati said...

muahahaha..kelaka je

belajar rerajin (tetibe je) hahaha :Pp

CiPoT CeDoT said...

zati:
thankz.. ^.^

kasih suci said...

selamat g kelas...(",)

CiPoT CeDoT said...

kasih suci:
trimaz... ^.^

cik panadol said...

gambat budget kacak la tu kononye haha...
selamat study!

CiPoT CeDoT said...

cik panadol:
skali skala..
bukan slalu..
hoho...
thankz cik panadol...

KriTikan PeDas

Grab This