Followers

22 June 2010

MaTa aKu CaNtik juGaK ( Versi 2 )

korg ingt x contest Mata Menawan yang aku masok tuh??....ala yang banner bagak aku dok tepek kat sidebar tuh...haa ingt kan, ingt kan...

tp kali nih aku nak buat versi number 2 punya..mana la taw kan..klu yang versi pertama x menang..versi number 2 boleh menang plak ke..sapa taw kan..rezeki bukan kat tangan kita..x gitu??..akhaz...

ok, nih gambar yang aku nak calon kan untuk menang..ceewaahhh~...akhaz..saksi kan...









haa..mcm mana??..korg rasa boleh menang x???...

aku rasa musti menang punya..sbb aku taw mata aku tuh cantik..berseri-seri..hekhek...siap pakai lens kaler merah tuh..kacak yee..boypren sapa la nih..hoho...

sory k..gambar nih seksy skit..nmpk aku nye lurah..waahahha...nak buat mcm mana...dada bidang..hekhek...

ok, sampai di sini saja aku mengerut..kita jumpa lagi dalam entri seterus...arioz amigoz....huhuhu

7 comments:

mOLLie said...

hahaha..angker betul...
bahaye tgk malam2 lurah tu...kuang3...

cik paro said...

menakutkan..
terkejut masa tengok..
buat suspen je entri ni..
lalalallala..
memang sangat seksi..
auw...

Ryan Valentine said...

takut!!

Hapiz Rahman said...

hahaha... ko memang ada ala-ala jake sully.. :P

CiPoT CeDoT said...

pengomen:
terima kasih sudi komen..
saya taw gamba saya nih comel..
(wahaha..puji diri itu indah)
hekhek...

hapiz:
lepas nih boleh la aku blakon Avatar 2 yek..
hekhek

DuniakuAbstrak said...

hahahaha nampak lurah? wadafak?? gud lak contest..hahahaha

CiPoT CeDoT said...

duniakuabstrak:
hekhekehk...
lurah la kan..
tp budak2 rumah aku panggil longkang..
akhaz..
thankz bro...

KriTikan PeDas

Grab This