Followers

25 June 2010

Chef Two ( adik Chef One )

assalammualaikum...dan salam muhibah...ceewahhh...akhaz...

sory la..start dari sekarang mungkin aku akan mengurang kan jumpah post aku..sbb bz dengan study..kelas da start..soo agak bz mengalah kan datok bandar...akhaz..aku harap korg doa kan terbaik untuk aku pada sem nih..doa kan aku dpt 4 flet..klu aku dapat 4 flet..aku blanja korg nasik goreng special..td bru je aku layan nasik goreng special kat kedai mak long kat area rumah sewa aku..perhh~ sumpah sedap nasik goreng tuh..thum up!!...( mak long, nnt kim salam kat anak yeee.. geee~  ^.^ )

sekarang aku nak tunjuk gambar aksi terlampau memember aku di dapur..jom kita terjah!!!






 haaa,..nih la kehidupna org bujang..klu lapar telor ngan maggi la jadi mangsa nafsu buas kitorg..ye la..nak makan chiken chop xdek modal..nak oder kfc xdek nafsu..soo benda2 yang murah la jd buruan kitorg..hoho...

klu rajin korg akan berlumba-lumba pergi dapur..tp klu malas, harap maaf arr..mamak la jadi sasaran..nak amsak hari2??..gilo apo!!...bukan suri rumah nak dok masak hari2..kadang2 malas menyelubungi diri jugak..akhaz..

tp harap maklum yee..gambo2 kat atas tuh bukan aku yg masak..aku nak masak??..klu aku masak, bukan korg je x nak makan..ngan aku2 skali x bernafsu nak melahap...akhaz...

soo kepada sesiapa kat lua sana yg sudi jadi guru memasak aku secara sukarela (tanpa dibayar pengeras) sila info kat aku ye..aku memerlukan pertolongan anda..hekehk...

ok, sampai di sini saja entri sampah aku..chaw cin chawWW!!!

2 comments:

cik shabah said...

hoh!macam susah je nak masak telo tu???ehem2 :D

CiPoT CeDoT said...

cik shabah:
senang je..
sbb bukan cipot yg tukang masak..
cipot tukang tengok dgn tukang mkn je,..
hekhek...

KriTikan PeDas

Grab This