Followers

20 June 2010

berSalin DaLam LiFt




Seorang wanita muda telah ter'bersalin' didalam sebuah lif... 
Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu.
Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar.
Psychologist tu pun cakap ler 
"Cik... keluar lah... aper nak dimalukan...perkara biase jer nih".
Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab
"tak mau, tak mau, saya malu".
Psychologist itu berkata lagi :
"Alah cik... tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk...pompuan
tu beranak dalam longkang!!".
Mendengarkan kata2 Psychologist tu jer... 
pompuan tu terus meraung bagai nak giler.
Dier cakap 
"   Yang tu pun saya gak, waaa...".
 


 waaahahhhahhahahah.....(gelak guling2)

4 comments:

Long Haffiz Long Hassan said...

haha..memang lawak guling2..

CiPoT CeDoT said...

haffiz:
jgn gelak sampai muntah sudah,..
hoho

+dieabella+ said...

eh nampak kaki baby tuh?pic tol ke?hehe

CiPoT CeDoT said...

diebella:
akhaz...
a'ah pic betol tuh,...
tuh gambo perot saya la tuh..
cantik kan...
hekhek

KriTikan PeDas

Grab This