Followers

26 January 2010

poSTPon keRJa aMALan syaiTON

bak kata mak ipar aku...tanggoh kerja tuh amalan syaitoooonnnn....tp x taw la pasal apa aku suka la sesangat tangoh2 kerja nih...ye la besok masih ade kan..bak kata James Bone ' tomorro never die'..tp kalau esok da di takdir kan mati nak buat mcm mana kan....hukhukhukhuk,...

oleh aku menjalani latihan industri...aku di wajip kan tok membuat satu report harian..lebih kurang mcm dairi laa..setiap hari aku kene tulis report tuh dalam buku nih...






hari hari aku kene tulis report...naik bosan ooo...pg jumpa customer, kena tulis..buat kertas kerja, kene tulis..berak kencing, kene tulis...ye la..nnt senang pensyarah taw aku buat apa masa kerja...tp..masalah nya skrg..aku jenis malas nak tulis report nih..da 3 hari aku skip...mampoz laa...weekend nih aku buat laa..bukan nya susah mana pon..nyer x....







sory nak ckp ar...tulisan aku memang da di takdir kan sejak azali lagi memang buruk...dr tadika, kesekolah rendah, masok plak sekolah menengah, n skrg study kat poly pon , tulisan aku la yang TERRRRRRRR buruk......( sedar diri)

tp nih la nama nya seni...aku nih berseni org nya..korg kene baca guna mata hati baru boleh paham tulisan aku nih....hanya org yang terpilih je boleh paham tulisan aku...wahahah....












haaa...kat atas nih suma karya2 aku..baik korg percaya...






haa masa nih aku tengah lukis kat toilet rumah aku..hebat x...laki kat gambar tuh, tuh aku la tuh...dr blakang memang aku nmpk lain skit..korg jgn pelik plak....

haaa...korg x caya....ok2...xpa2.....nak tengok aku buktikan kehebatan aku....eeesshhh...aku malas la nak menunjuk kan...nnt org kata aku takabor plak...tp oleh kerana korg da mencabar kebolehan aku..so aku terpaksa menunjuk kan kesenian yang tertanam dlm diri aku sejak di dalam perut ibu mengandung lagi...dengan ini aku akan melukis muka korg...

nih bukan lawak nih..nih betol2...ok..korg duduk diam2...tengak kan badan..jgn bergerak...

''
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
sikit lagi, sikit lagi
duduk diam2 tangan tuh
mata padang skrin nih betol2
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


haaa da siap pon...korg nak tengok???...betol nak tengok nih...??....haaaaa nak ambik!!!!


kalau korg laki, nih gambo nyoo.....




ensem bukan???



kalau korg perempuan..nih gambo nyoo....





asal la korg p buat tangan mcm tuh
x senonoh betol arr....







p/s: sapa rety lukis muka aku??...angkat jari hantu cepat....!!!

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This