Followers

27 January 2010

PaGi Yg CeRaH

hari nih pagi ku berjalan seperti biasa...pukul 6 bangon..belek2 rambut kat cermin..pastuh mandie..n than sembhyg subuh...pastuh siap pergi kerja..and than buat muka cute kat depan cermin..pastuh panas kan enjin moto...n than anta adik aku g skol...pastuh berangkat ke tempat kerja...n than bawak moto laju2, supaya cepat sampai...pastuh terpatah kan dua tiga side mirow kereta ( tengah cilok masa jam kan, normal ar)....n than sampai kat tempat kerja...

syukur hari nih slamat sampai...walopon jam nak mampoz jalan kat KL nih... aduy laa... bila la moto aku boleh terbang... or bila la masa nya aku nak ada kuasa telepot...bru best...nak pegi mana2 pon sonang...

sampai je kat PNMB aku pon trus la singgah ke kafe...sbb perot aku merayu rayu untuk menyuap kan makanan...coz td kat rumah x break1st lagi...tp xdek la lantak makanan berat2...just ringan2 jerk..cebab skrg musim on diet..wahahaha.....(pandai ke aku diet??)








pagi nih..haaa ni la yang aku lantak...holick suam...perhhh...bukan nak ckp ar..holick kat sini memang kaw dowh..da la si tukang buat nya boleh tahan..kihkihkih...tp sayang seribu kali sayang...kakak yang buat air nih berasal dr negara seberang..( apa aku kisah, janji muka cun)...

n roti pandan berkrim...sungguh enak bila di cicah dengan holick..wohohoho....n penguat semangat untuk hari nih...sebatang rokok Dunhill...perhhh...indah pagi ku bila dapat pengepam mu....harharhar...

masa ngah sedap hirup air holick tuh..sruppp sruppp sruppp..... skali bunyi poooooommmMMMMMMMMMMM ....ambik ko...mcm bunyi kapal selam....tun menandakan da pukul 8am..waktu kerja maaa......

kepada akak2 , abg2 kat lua sana...aku nak pg pemuda (pertua) skit..sedikit nasihat dalam tabiat kerja...











p/s: kerja itu ibadah, bukan ibadah itu kerja,.,..harap maklum...



No comments:

KriTikan PeDas

Grab This