Followers

12 December 2009

NeiL ARMstronG PaRT 2

masa aku post isu nih
ade plak member kau nih menganjing
tak percaya post yang aku buat tuh
dia kate

'ko jgn nak penipu JOHN (bukan nama sebenar),
aku dengar cite Neil Armstrong masuk islam sebab dengar azan kat bulan'

ok
bijak soalan yg ko tnyer tuh
aku pown penah dengar gak cite tuh
so ngan pantas nyhe
aku pe carik la brite yg sahih

ceritnye begini

Neil Armstong sebenarnya die penipu
Amerika menyapaikan berita yg si mamat nih masuk islam'kat seluruh asia dan negeri-negeri arab
mereka buat cerita nih supaya dunia percaya yg si mamat nih pg bulan
tp sebenar tidak

die sndr penah mengaku

Dalam kisah hidup rasminya (autobiografinya), Dr.Neil Armstrong telah dengan terus-terang menafikan cerita dongeng ini yang telah diperhebohkan secara sengaja oleh dunia Islam. Beliau telah menyatakan bahawa dia tidak pernah "mendengar seruan azan di atas bulan" apabila berada di sana, dan beliau juga tidak pernah memeluk agama Islam pada waktu apa pun (sumbernya: First Man: The Life of Neil Armstrong, Simon & Schuster, Hal.630-632)


ha skruk mcm mana??
nak percayer ke x??





p/s: segala maklumat di dalam blog nih didapati dr sumber yg sahih..harap maklum..cewahhh..

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This