Followers

08 December 2009

PeNiPUaN TeRbESaR DLM sEjaRAh MaNUsiA

aku ingt lagi masa muda-muda dlu
klu cikgu cikgi tnyer besa nnt nak jd ape
ngah rasa tinggi diri dan megah nye aku menjawab
nak jd ANGKASAWAN
sbb teringin pg ke bulan mcm NEIL ARMSTRONG


TP tuh dlu masa muda
skruk oleh kerana da meningkat dewasa
aku ase mcm bodo pulak pecayer yg
NEIL ARMSTRONG tuh pg ke bulan

sbb ape aku ckp mcm nih
masa aku ngah ronda-ronda, bak kata org
jln2 carik ilmu kat alam maya nih
aku terjumpa la cite pasal org pg ke bulan
aku taw mustie ade yg x taw pasal nih kan
klu korg x taw meh aku nak bg taw

sebenarnyer yg cite pg ke bulan tuh sume nyer dusta belaka
klu korg pecayer korg memang bengong lar
penipuan yg di lakukan oleh US tuh
sampai telah di iktiraf oleh badan-badan pencegah maksiat

PENIPUAN TERBESAR DALAM SEJARAH MANUSIA

US telah berjaya menipu seluruh dunia tentang
lawatan sambil belajar ke bulan

aku ada la sedikit info nak kongsi kat snie
klu korg rajin korg bace
klu korg memang jenis malas tahap cipan kudung
korg tengok-tengok pown jd la...


.......................................................INFO........................................................


Sehingga kini terdapat golongan yang percaya angkasawan AS menjejakkan kaki ke bulan pada 20 Julai 1969 sebenarnya diadakan dalam studio atau di sebuah gurun


roket yang membawa Armstrong dan dua rakannya, Buzz Aldrin dan Michael Collins sebenarnya hanya mengelilingi orbit sebelum ia kembali ke bumi


Sejak Presiden AS, John F. Kennedy berikrar manusia akan sampai ke bulan dalam tempoh sedekad pada 1960-an, AS terdesak untuk mengatasi Rusia dalam perlumbaan ke angkasa lepas


Sistem komputer yang dihasilkan bagi program Apollo milik AS jauh ketinggalan berbanding teknologi komputer peribadi (PC) pada masa kini


Sistem navigasi Satnav diguna pakai oleh kereta sekarang juga jauh lebih canggih berbanding komputer Apollo yang ditugaskan memandu arah bagi misi ke bulan yang jauhnya 400,000 kilometer dari bumi.


Di ibu pejabat NASA di Washington, kumpulan yang tidak mempercayai misi ke bulan itu digelar Penganut Penafian (HB).


Menurut HB, Amstrong sebenarnya menjejakkan kakinya di Area 51, sebuah pangkalan tentera di Nevada yang dirahsiakan daripada orang ramai oleh kerajaan AS


Agensi persekutuan itu juga mendapat dana AS$40 bilion (RM144 bilion) bagi misi itu, cukup untuk membayar mereka yang terlibat dengannya supaya menutup mulut
angkasawan us, amerika neil armstrong
bagaimanakah seorang angkasawan dapat berjalan dengan matahari di belakang tetapi bahagian hadapannya diterangi cahaya sehingga jelas nampak sut angkasa lepasnya termasuk bendera AS di belakangnya
tiada satu bintang pun kelihatan pada setiap gambar manakala ruang angkasa lepas didapati hitam tanpa sebarang sebarang sinaran bintang
kenderaan bulan di belakang mereka yang memiliki berat 10 tan tidak meninggalkan sebarang kesan tayar tapi tapak kesan tapak kaki angkasawan jelas kelihatan
bagaimana pula kapal angkasa seperti labah-labah yang mengeluarkan api dari beberapa roket pada strukturnya ketika hendak mendarat langsung tidak mendatangkan sebarang kesan terhadap permukaan di bawahnya
Bendera yang dicacak oleh Armstrong dan Aldrin tidak menunjukkan bayang sedangkan bayang kedua-dua angkasawan itu, kenderaan bulan dan pelbagai jenis batu di permukaan di situ semua menunjuk pada arah yang sama.

TAPAK kasut angkasawan AS di bulan mencetuskan persoalan misteri kerana jejak kenderaan yang dibawa kapal angkasa tidak ada dalam gambar.



Museum Nasional Belanda yang menyimpan sebuah batu pemberian dari astronaut Neil Amrmstrong dan Edwin Aldrin setelah melakukan suatu investivigasi menyatakan bahwa batu yang di klaim berasal dari bulan tersebut hanyalah seonggok kayu yang sudah mengeras atau membatu

....................................................INFO TAMAT..........................................................


ok
nih je la info yg aku dpt
aku taw korg bukan nyer bce pown
korg bace tempat yg ade gambo je kan
kan kan kan....

aku taw ar..
sbb aku pown jenis cam tuh gak
ske skip2 bace

pasnih klu ade sesiapa
anak-anak, sodare mara, pakcik makcik
korg bercita-cita nak jd mcm NEIL ARMSTRONG
korg sekeh kepala die sampai botak
sbb

NEIL ARMSTRONG PENIPU!!


korg mustie nak taw pasal Neil Armstrong masuk islam kan..
tp asal nama x mcm org islam pown..
mampoz laa..
klu korg nak taw lebih lanjut
boleh picit kuat-kuat kat sini
klu x klua gak, sila picit pakai kaki anda..


p/s: aku menipu org yg aku nih adik Brad Pitt, samapi skruk org pecayer
tuh laa....lain kalie nak menipu belaja ngan aku...









5 comments:

Anonymous said...

hahaha,,

bt0l ke wan??

erm,,

mne dpt inf0??

kte xpenah dengar kat mne2 pun,,

LubAng jAmbaN said...

haaaa
tuh la untungnyer bace blog wan
sume info yg benar lagie sahih boleh dpt
hebat x.....ceewahhhh....

hurm...
napa jd anonymous jerk...
jd la follow trus..kan mudah
akhaz...

promote...hohohohoho

schizophrenic said...

hahaha mmg teror siot dye klentong ahakz!!!!!!!!

LubAng jAmbaN said...

akhaz...
kata blog anda di tipu..
da terang2 lar..
akhaz...

MrOneZai said...

tak faham bahagian matahari tu . xplanation please

KriTikan PeDas

Grab This