Followers

13 December 2009

GAdUh

aku baru je abis tengok cite nih
bukan cite gaduh kat youtube
bukan cite gaduh yang tah ape2
bukan cite gaduh yang sampai pecah kepala
tp cerita gaduh yg memberi pengajaran
mungkin

nih ada gambar aku aku nak berkongsi dengan kalian


budak sekolah gaduh dengan artis melayu cina
:: poster movie::



:: part in that movie::


aku taw
mungkin ramai di antara kamu-kamu dan kamu belum penah tengok cerita nih
cerita nih tidak di tayang kan di man-mana panggung wayang yang popular
di MAlayisa mahupun di selatan Afrika
cerita ini hanya di tayangkan di
HELP Univerisity College
pada
22 Mei 2009

mungkin cerita ini tidak ditayangkan untuk tontonan umum kerana
carutan yang di keluarkan oleh actor agak kasar
tp sumpah segala ayat yang di keluarkan memang biasa digunakan oleh kalian
aku juga biasa menggunakan ayat tersebut
seperti
babi
sial
celaka
dan pelbagai lagi carutan yang mungkin belum lagi tertulis di dalam
mana-mana kamus dewan bahasa

cerita ini mengisahkan remaja belasan tahun
yang masih bersekolah dan mentah
bergaduh bersama bangsa
melayu dengan cina
cerita ini mengisahkan pelajar yang liar membuli pelajar yang lemah
pelajar yang lemah di buli oleh pelajar yang liar
walaupun pelakon di dalam movie ini tidak seganteng pelakon-pelakon di layar perak
tetapi info yang nak di sampaikan amat berkesan

aku malas nak membebel panjang
kerana bersepah lagi kerja yang aku belum siap
aku taw musti ada di antara kalian yang baran dengan aku
kerana tidak dapat menonton movie ini bukan??

jadi,
jika kalian ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang movie ini
boleh ringankan tulang kalian mengunjungi
website ini




p/s: asal ayat aku lain mcm nih..nih mustie terpengaruh ngan ayat dlm cerita ni nih..aduy...

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This