Followers

27 December 2011

Tahi Teknologi


malam yang hening..rokok dunhill menjadi peneman di dalam kamar bujang...hanya kedengaran bunyi budak jahanam tarik kerusi kehulur-kehilir kat rumah atas...almaklum la, gua duduk rumah flet tigapulohlapan tingkat..soo kena hadam la segala tabiat cilake jiran-jiran tertangga...huh !!!


gua tengah meniarap sambil usha-usha awek kat laman sesawang..sesudah sampai inzal gua usha picture awek-awek yang posing macam bapok jual bontot...gua pun tutup notebook...dan pelawa memember gua keluar bersuka ria di kedai mamak...zaman remaja nih perlu di abiskan dengan rakan-rakan sebaya...kang dah kawin, tak dapat dah nak lepak-lepak...sebab kena jalankan tanggungjawap di dalam bilik..ehem ehem...




sampai je kat kedai mamak area lembah klang...gua labuh kan bontot gua kat bangku pelastik kaler merah..sambil tuh mata gua meliar usha sekeliling...kot-kot ada sorang dua awek yang boleh menjadi halwa mata gua tok malam nih....tapi harapan hanya sekadar harapan..tak de sorang pun awek malam tuh..yang ada, semua makhluk bertelur...hampa !!




setelah air di order...gua duduk bersimpuh di atas kerusi..sambil tuh, gua usha muka sorang-sorang memember gua...semua muka macam nakharom...sorang dok  layan telefon bimbit sambil twittering...sorang dok main facebook dengan menggunakan Samsung Galaxy Tab milik bapak beliau...sorang lagi dok ber-bbm dengan perempuan jalang....




gua tarik nafas panjang....dah mengherdik




'baik gua melancap kalau macam nih !!!'




p.s: apalah salahnye kalau tinggal kejap dunia teknologi nih...  -___-

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This