Followers

27 December 2011

Makhluk Tidak Bertelur Saja Yang Pandai Cakap Belakang

:: tenang~


Hari nih gua malas...malas dari segala segi...gua cadang...balik kerja..gua nak terus tuju ke kamar bujang gua...gua nak terlentang...malas nak buat apa-apa aktiviti...menonton tv...main game...berchating..melepak...malahan, melancap pun gua rasa sungguh malas...huh !!!




perasaan malas gua bertukar menjadi bosan...lalu gua capai notebook gua...gua online...gua intai-intai blog yang ada kat malaysia nih..kang gua usha blog dari thailand kang..gua pulak tak paham bahasa yang digunakan...




sambil gua sedang lena mengusha blog-blog tersebut...gua dapat lihat senario blogger-blogger malaysia...rupanya ramai juga blogger malaysia yang menggunakan alternative tersorok bagi menghina atau menyebarkan berita tahi tentang seseorang...seperti makcik yang selalu lepak dekat tangga rumah gua yang dok cerita buruk hina anak-anak jiran tertangga...bodoh !!




ada blogger yang cerita schoolmate die menyundal dengan boypren bbf ...


ada blogger yang cerita tentang officemate yang suka kipas boss...


dan ada juga blogger yang cerita buruk hina blogger lain...tapi dengan menggunakan bahasa kiasan...




bagi pendapat gua...kalau lu orang tak suka dengan seseorang...sembur la kat depan muka...kalau lu orang cerita kat blog..tak de sapa nak ambik pot...sebab, blog lu orang bukan nye ramai visiter pun...sedar x ?!




akhir kata dari gua...berhenti cakap belakang...blog,facebook,twitter etc etc...bukan tempat tok lepas kan tahi benci dalam diri korang kepada seseorang...jangan jadi KELDAI !!!






p.s:  gua nak kawin...  -_____-

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This