Followers

04 May 2011

Kumpulan Hujan Memberi Mesej Kepada Blogger



Lirik Kasihan - Hujan

Termakan hasut dan tulisan si orang hutan
Di atas pokok akui penulis blog
Kasihan, mungkin dia tidak punyai kepakaran
Kasihan, mungkin dia perlukan perhatian

Kembali kepada tempat asalmu
Ku janji takkan lepas gengamanmu
Kesat airmata ku mahu kau senyum
Seperti bunga menguntum

Nama misteri kadang tiada panggilan ( merepek )
Coretan batu api dengki seorang insan
Kasihan, mungkin dia tidak punyai kepakaran
Kasihan, mungkin dia perlukan perhatian

Kembali kepada tempat asalmu
Ku janji takkan lepas gengamanmu
Kesat airmata ku mahu kau senyum
Seperti bunga menguntum

Kembali kepada tempat asalmu
Ku janji takkan lepas gengamanmu
Kesat airmata ku mahu kau senyum
Seperti bunga

Kembali kepada tempat asalmu
Ku janji takkan lepas gengamanmu
Kesat airmata ku mahu kau senyum
Seperti bunga menguntum

 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hello peeps !!
amacam??...layan tak lagu tuh??...lirik lagu nih aku yang tulis...tapi aku saja kata kat Noh (Hujan) tak yah market nama aku...aku kan pemalu..mana boleh market sangat...kang orang datang kat aku mintak sign-kat-dada kang...sengan ar aku..kalau perempuan tak pe, aku redha...kalau lelaki??..mampos!!...lagi-lagi yang jenis dada berbulu..kang bersimpul bulu dada kat pen/marker..jenuh!!!...


korang hanyati sendiri la ye lagu tuh..pandai-pandai la pikir..korang pun dah besar panjang kan..dah berselerak bulu dah...soo blogger..sebelum tulis entri..pikir dulu panjang-panjang..jangan main sedap tekak korang je nak tulis apa...aku taw tuh belog bapak kau..bukan belog bapak aku..tapi kita sebagai manusia tak elok buruk kan manusia lain..betul tak??


soooo...tingkatkan entri-entri berguna..kurangkan lemak kat dalam badan (aku tengah diet dowh) ......calobeteh.....



p/s: rasa nak muntah hujau dowh duduk rumah lama-lama..sapa perlukan tukang kebun..sila kontek aku..aku perlukan duit untuk sesuap nasik... T.T






No comments:

KriTikan PeDas

Grab This