Followers

28 December 2010

Header Baru...Komen anda?

hello, assalammualikum~  weeeeee  ^.^


aku da edit new header for aku punya blog yang semakin hari semakin bersawang nih..hokhok...sory ar..gua  tak dapat nak tulis entri baru ar..sibuk dengan game tanam-tanam kacang panjang dekat facebook...sudah addicted maa...hokhok....tapi sebab ada orang hina aku punya header yang sebelum nih..soo aku tercabar untuk membuat header baru..


soo apa pendapat korang??...


and aku nak ucap terima kasih la banyak-banyak kat korang..walaupun gua tak update ini blog..tapi korang still singgah dan stalk..hokhok..tak pe tak pe..gua  tak kisah..datang la selalu..ajak mak pak sekali singgah..bukan kena bayar pun kan..hokhokhok....


ok...nih je yang aku nak kepoh kan..soo then, kita jumpa lagi kalau aku ada masa..kalau aku tak de masa..paham-paham la yer...hokhok...


ok..tooodles~....caw cin cieee...hekhekhek...  ^.^ 

3 comments:

intankuterpilih said...

rasanya font perlu diubah, cari font yg sesuai agar pengunjung senang nak baca...

hehe...sekadar pandanan...

Emma Zaraa said...

takot!

CiPoT CeDoT said...

intankuterpilih;
owh ye ker..ok3..thankz sbb kasi feedback..hokhok...

KriTikan PeDas

Grab This