Followers

03 November 2010

RedMummy BuaT FormSpring Kat FaCeBoOk

apa ke bapak panjang aku nye tajuk post kali nih....sampai telindung-lindung....xpa2..klu korg x nmpk...biar aku repeat balik tajuk aku..


' RedMummy BuaT FormSpring Kat FaCeBoOk '


tadi kak red ada buat sesi soal jawap kat fb dia..aku pon tengah bosan tahap tenok lapa..aku b bantai tanya soalan mcm2...tp memang aku solute kuat2 la kat kak red..walaupun aku tanya soalan2 merapu..dia boleh jawap dengan tenang..hebat !!!...klu aku laa...korg tanya soalan bukan2..memang da mkn maki daa...(garang x aku??)


nih antara soalan yang aku tujukan kan....


*hebat x soalan aku??..boleh jd wartawan melodi x??...



nih plak jawapan yang diberikan oleh kak red....




 *untuk soalan pertama....





 *untuk soalan kedua...




tp sbb meriah sngt org tanya soalan..soo kak red buat page baru....tp kali nih aku tanya soalan merapu sikit..sbb aku da xdek idea...lama2 syok plak layan kak red nih..hekhek..,mesti dia tension ngan aku..wakakak..padan muka kau kak red..sapa suruh kasi aku green lite tok tanya soalan..akhaz..





 *mcm perli aku jee.....  -.-"



 tp lepas da syok2 layan kak red..ada plak pihak2 yang jeles....




*klu korg nak terjah si tukang jeles nih..picit sini kuat2...SINI bukan sana...
(mcm biasa...picit guna siku)



haaa....syok o0o0 layan kak red??..korg pernah dilayan oleh kak red??..haa jgn pikir bukan2..otak koto betol arr.....cet !!



ok..sampai disni je sesi menunjuk....akhaz.....jumpa lagi di hari lain..chaaawwww~


No comments:

KriTikan PeDas

Grab This