Followers

06 November 2010

Ray Ban

boring ar malam nih..tak de benda nak buat..nak ajak awek keluar, tak boleh..sebab tengah mengalami masalah rumah tangga..normal ar kan...kata Cinta..lidah pun boleh luka kalau tergesel dengan gigi...nih pulak boypren and girlpren...tol tak??


ingat nak pegi Jom Heboh kat Penang...tapi bila pikir-pikir balik..malas la pulak..musim hujan lagi...tak pe ar..sapa-sapa yang pergi Jom Heboh tuh..tolong kirim salam  sayang aku kat Lisa Surihani...kata kat dia, boypren lama dia kirim salam...dulu pernah aku couple dengan dia..tapi aku terpaksa lepas kan dia..sebab mulut dia busuk...


ok..untuk melepaskan rasa boring di hati...aku nak mintak la pendapat korang...muka aku ada macam artis tak???...eh !!  apa gelak-gelak??..aku tanya serioz nih...nampak muka aku tengah serioz nih...  
-.-    <- muka serioz






ok, gambar kat atas nih muka aku masa tengah hot dulu..sekarang tidak lagi....  T.T   huaahuaahuaaa...


aku nak mintak pendapat korang laa...korang nih kan pengkritik bebas...orang sana lebih sikit..korang kutuk...korang sini comel sikit..korang keji...soo mungkin korang lebih berpengalam dalam sesi kritik-mengkrinik nih..kan kan kan..jadi aku nak mintak pendapat korang..muka aku ada tak iras mamat-mamat kat bawah nih..




 Nick Jonas (Jonas Brothers)
perrhhh...aku suka gila lagu....'when u look me in the eyes... and tell me that you love me....lalalalaaalallaa'....owh..aku lupa lirik...






 ke muka aku ada macam mamat puntianak nih... Rob Pattinson...
kepada peminat mamat nih...jangan gairah sangat...bawak bersabar....






 mungkin muka aku ada iras-iras tukang jahit nih..
owh tidak !!....muka tak sama...tapi badan lebih kurang...





 tapi kadang-kadang aku perasaan yang muka aku sejenis dengan Tom Cruise..
awat seronok sangat mamat nih??...takut pulak aku tengok...




 ke muka aku ada seakan-akan mamat Zac Efron nih...
korang kenal tak mamat nih??...alaaa...mamat yang dok terkinja-kinja dalam cerita Sekolah Tinggi tuh...
ingat lagi tak??..ingat lagi tak??




owh....aku rasa tak de seorang pun muka macam aku...muka aku sangat unik...wakakakka...tolong jangan muntah kat sini..nak muntah, p muntah jauh-jauh...
ok, sampai disini je sesi merapu..sekian...  -.-"




 

5 comments:

I.Hazwani said...

skali imbas mcm taylor lautner,
paastu bila pndg kali kedua, mcm zac efron, tiga kali pndg, dah takde mcm muka diorg dahh~

Emma Zaraa said...

poyo jew macam...

.:: dieylah :: said...

muka mcm mrs cipot..eh eh..xtaw cmne rupe...

yg pasti x sm cam nick jonas...dia lbh ensem...kahkahkah..jgn marh..

cipot ensem je...x cam artis pun xpe...

me e2 saya :) said...

:)

CiPoT CeDoT said...

hazwani,
xkan sikit pon xdek macam??..hekhek...



emma,
poyo itu aku..akhaz..


dila,
owh..ensem ke??...nih yg malu nih..hekhek..dila ensem jugak..eh ! ensem plak...dila comel jugak..hekhek...



syg,
^.^

KriTikan PeDas

Grab This