Followers

14 November 2010

History: 12 Hours

hello, hai...


hari nih dengan bangga nye aku nak cerita la sikit pasal awek aku....ye, aku memang jarang cerita pasal awek kat blog...sebab topik pasal cinta-cinta nih tak penting bagi aku sampai nak kena bising kat blog..bercium ngan bf/gf...mengado, bertumbuk..mengedik-gedik ngan gf/bf tak kan nak cerita kat korang kan..bukan penting mana pon..betoi tak??...


tapi hari ini dalam sejarah....(ceeewwwaaahhh)....aku nak cerita kat korang pasal awek aku...kalau korang nak termuntah dengan cerita aku nih..sila muntah tanpa was-was...hekhek...


start hari nih, awek aku da tak de kat poly lagi...dia da kembali ke kampung halaman dia...kira semesta depan aku tinggal sorang la kat poly nih..tapi syukur gak ar..coz sem depan, sem last...tapi seksa o0o0o0....korang pernah berjauhan dengan gf/bf korang tak??..kalau pernah..mungkin korang akan rasa apa yang aku rasa sekarang...sedih??...yee...aku  tak tipu...memang aku sedih...(tunggu bapak lagi x sedih...tapi kena ar cover macho...jatuh la maruah...akhaz)


semalam kitorg lepak selama 12 jam...12 jam aku tengok muka dia...12 jam gak dia tengok muka aku...dengan perempuan lain..mungkin 3 jam da terlalu lama bagi aku..mungkin aku akan menguap-menguap..tapi dengan dia 12 jam kot..tapi aku still tenang...tak jemu...sebab dia syok kalau bawak berborak..sebab dua dua kaki kecoh..kalau da start borak...mau riuh satu kampung tuh...dasyat tak??..dasyat tak??....


semalam kitorg pegi lepak kat Batu Feringgi...ok, kalau korang nak taw...Batu Feringgi tempat aku melamar awek aku...perhhh..bapak romantik sial...melawar  tepi pantai kot...huh...romantik nye aku...so sapa nak jadi awek aku number 2??...(ok, lari topik)


hurmm...apa lagi aku nak cerita kat korang haa??..hurmmm...haaammm...dah tak de apa da kot...tapi kan kan kan...kalau la awek aku ngah baca blog nih...aku nak dia taw 7 benda yang buat aku sedih bila dia pergi jauh dari aku...ke korang nak taw gak??..aku da taw daa..korang mesti nak taw nye..korang kan suka menyemak..kan kan kan...hekhek....




ok...kita mula....



first,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku...aku keseorangan kat sini...tak de sapa dapat teman aku macam dia teman aku masa susah dan senang....



2nd,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku...da tak de sapa aku dapat cuit-cuit..kaco-kaco..sakat-sakat..sebab dia sorang je yang aku suka sakat...sebab dia suka bila aku sakat dia..kan yunk kan..hekhek...walaupun kadang-kadang dia jadi hijau macam hulk bila aku kaco dia lebih-lebih sangat...tapi selamat hijau macam hulk..kalau hijau macam shrek, sapa mau jawap??...hekhekhek...



3rd,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku...tak de sapa yang sudi naik moto aku..berpanas...berhujan...haa korang nampak tak tuh...dia sanggop susah dengan aku..sebab tuh aku sayang..kalau korang la...balak korang ajak naik moto..masa ngah hujan..sanggop korang bawak payung..(naik moto sambil pegang payung, gila ke hapa??)...tapi dia, redha berpanas berhujan dengan aku..romantik kan kitorang...akhaz...



4th,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku....da tak de sapa yang aku dapat tengking-tengking...maki-maki..kutuk-kutuk...ye..aku memang manusia yang kejam...buuuaaahahahhaha...tapi dia redha..sebab tuh aku sayang...



5th,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku...aku akan stop beli coklat..dulu, aku akan beli coklat..and aku akan makan dengan dia..sebab kitorang hantu coklat..(tunggu kena potong kaki dulu baru kitorang behenti makan coklat..hekhekhek) ...tapi oleh kerana dia da pergi jauh..aku akan berhenti beli coklat..sebab nanti aku rindu..huaahuaaa...sedih  T.T   ......



6th,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku...makan malam aku akan jadi sepi...sayu...sedih....sebab selalu dia la yang teman time makan malam..time makan malam nih la aku dok cuit-cuit dia..kaco dia..sakat dia..tapi bila dia da pergi jauh...time makan malam aku akan menjadi seperti dulu..boring...huhu....dan dia jugak la yang akan mara-mara aku time aku makan bersepah..ok, jangan kasi taw orang lain...aku memang jenis makan bersepah..sekian...



7th,
aku nak dia taw, bila dia da pergi jauh dari aku...da tak de sapa akan mara aku..cubit aku..kalau aku bawak moto macam hantu..ok, dia takut kalau aku bawak moto...padahal aku bawak tenang je...aku bawak moto selamat je aku rasa...alaa...langgar lampu merah...normal la tuh....boring oh nak tunggu lampu merah bertukar hijau...you taw kan..i nih x suka menunggu...hekhek..boleh pakai x reason nih pakcik JPJ???....




ok..nih je yang aku nak bebel kan..aku nak pergi carik tisu sat...woi !!...mana ada aku nangis..aku nak carik tisu sebab nak lap hingus...hidung aku masuk habuk...cet !!!....ok ok..chawww~      T.T













5 comments:

Emma Zaraa said...

sayu aku bce post ko ni..mngingatkan cinte aku pade tengku xena dulu....skrg aku dh x mmpu cntekn spe2 dh...huh...pnglaman btol2 mngajar...ko jge kak rin baik2...jgn kcewekn die doe...

CiPoT CeDoT said...

baik emma...doa kan jodoh kami...hekhek... ^.^

Anonymous said...

:)

shaerin syazwan said...

dah2 ! goodluck for nex sem !

CiPoT CeDoT said...

thankz yunk...
^.^

KriTikan PeDas

Grab This