Followers

24 November 2010

Main 'Romen-romen Dan Jolok-Jolok'

BATU PAHAT: Tiga kanak-kanak bersaudara berusia lima dan enam tahun dipaksa melakukan seks oral dan diliwat empat rakan sepermainan mereka berusia sembilan hingga 12 tahun di sebuah rumah pangsa contoh di Taman Bukit Perdana di sini, Selasa lalu.

Empat kanak-kanak dikatakan turut mengugut akan memukul tiga sepupu itu sekiranya mereka memberitahu kejadian berkenaan kepada orang lain.

Bagaimanapun, perbuatan itu terbongkar apabila abang salah seorang mangsa yang berusia tujuh tahun terlihat kejadian berkenaan, sebelum memaklumkan kepada neneknya.

Ibu salah seorang mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Min, 20-an berkata dalam kejadian kira-kira jam 2.30 petang, Selasa lalu itu salah seorang anaknya pulang dan memberitahu adiknya main 'romen-romen dan jolok-jolok' di dalam rumah contoh berkenaan.

Saya mulanya nak memukulnya kerana difikirkan sengaja mencarut, tetapi berubah fikiran selepas melihat seorang lagi anak dan dua anak saudara lain yang sebelum ini keluar bermain pulang ke rumah dalam keadaan mencurigakan.

"Melihatkan anak saya serta dua anak saudara sudah pulang, saya terus memarahi mereka sebelum memaksa mereka menjelaskan maksud anak sulung saya dengan main 'romen-romen dan jolok-jolok.

"Hati saya bagai dipanah halilintar apabila anak dan dua anak saudara saya mengaku dipaksa melakukan oral seks oleh empat rakan mereka. Saya kemudian membawa mereka ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) untuk membuat laporan polis.

"Selepas itu, saya membawa ketiga-tiga mereka ke Hospital Batu Pahat untuk melakukan pemeriksaan dan mengesahkan ketiga-tiga mereka turut diliwat.

"Kami terkejut dengan hasil pemeriksaan doktor itu dan semua mangsa dimasukkan ke wad dan ditahan untuk pemeriksaan susulan," katanya ketika ditemui di rumahnya di sini, petang semalam.

Kelmarin, Min sekali ke IPD untuk membuat laporan polis kedua bagi memaklumkan hasil pemeriksaan doktor yang mengesahkan tiga kanak-kanak itu mempunyai kesan diliwat.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Ibrahim Mohd Aris mengesahkan kejadian berkenaan dan berkata, pihaknya sudah menahan empat kanak-kanak terbabit bagi membantu siasatan.

Kanak-kanak itu ditahan reman tiga hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 377 kerana melakukan seks luar tabii dan dibebaskan atas jaminan polis.







perrhh...memang expert betul budak-budak zaman sekarang nih..masa aku budak-budak dulu main galah panjang..main baling selipar...main kawin-kawin...tapi tak la main 'kawin-kawin' macam budak-budak nih...eshh~...rosak rosak...


nak salah kan siapa nih??...mak ayah ke?...masyarakat ke?...media massa??....huurrmm...nasihat aku kat kawan-kawan yang dah ada anak...yang dah kawin...jaga la anak-anak korang...jaga makan minum mereka..bagi yang halal...jaga didikan agama mereka..jaga permainan mereka....kalau anak-anak korang pandai layan internet tuh..usha-usha la apa yang dorang bukak..kang dorang pergi bantai buka web site prono?...sama mau jawap?...mau rosak otak budak-budak tuh nanti....


budak-budak sekarang bukan sama dengan zaman kita budak-budak dulu..(style aku cakap da macam pakcik-pakcik daa...bajet umur dah 30 40 tahun..harharhar..bantai je laa)


ok...got to go...toodle...  ^.^





8 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

ish2..ape la nak jadi ngan bdk2 zmn skg..
ney mesti praktis lepas tgk org buat..haha

CiPoT CeDoT said...

ye la tuh kot...
ke dorg intai mak pak dorg project ape..hekhek..opzzz...akhaz..

adrina sidek said...

haish..gila2...

CiPoT CeDoT said...

huh~...(geleng2 kepala)

KimiCnoL said...

ish,truknye..kecik2 da pandai.hmm
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

CiPoT CeDoT said...

kimi,
taw xpa..

.:: dieylah :: said...

kecik2 dah maju budak2 ni...aiseh...
ni terlampau maju la ni... ^^

CiPoT CeDoT said...

dila,
hekhekhek...taw xpa..akhaz..
dila kecik2 dulu main kawin2 x??..
akahz..

KriTikan PeDas

Grab This