Followers

26 November 2010

Kenapa Anda TIDAK Digalakkan Upload Gambar Anda Di Internet?





huh~....internet sekarang memang bahaya...macam-macam benda negatif boleh jadi...ada orang penipu melalui internet...pasangan curang pun sekarang boleh melalui laman sosial kat internet nih..huh~...memang macam-macam boleh jadi...(sambil geleng-geleng kepala)...


gambar dekat atas tuh bukan sekadar hiasan...kalau aku letak gambar..mesti ada motif atau mesej yang aku nak sampai kan...budak kat gambar atas tuh merupakan seorang mangsa..gambar budak tersebut sudah di salah guna kan oleh beberapa pihak yang tidak bertanggungjawap...huh~....memang tak patot..kesian budak tuh..dia tak bersalah...mengapa ada pihak-pihak tertentu kejam terhadap kehidupan budak tuh..aku yakin..lepas nih budak tuh mesti malu untuk bersosial..semua nih disebab kan pihak-pihak yang tak bertanggung jawap...huh~...(mengeluh panjang)



dah !!...aku malas nak cakap panjang-panjang..korang tengok la pic kat bawah nih...bukti gambar budak nih yang telah di salah gunakan...pandai-pandai la korang nilai sendiri..lepas nih jangan nak gatal tangan upload gambar korang kat internet..mungkin gambar korang pulak yang jadi mangsa....










14 comments:

Jue said...

yg gelek tu plg best.. hak2..

CiPoT CeDoT said...

hekhekehk...terbaik kan??..harharhar

ken said...

hahaha..

CiPoT CeDoT said...

hekhekhek....

PinQib said...

tengs singgah.
btw gmbr budak gemok comel

Emma Zaraa said...

hak3...terbaek..

hans said...

hahahahahahha
hahahahahhahahaha
adoi
penat aku ketawa
gambar paling best mestilah yg bergerak tu
kalau xbergerak
titanic yg terbaik
hahahahahaha

nice entry
4 thumbs up
ceria hidup aku kalau hari2 ada entry macam nih

P/S : Fakta Menarik Mengenai Bruce Lee Yang Perlu Peminat Bruce Lee Tahu

P/S : Aarif Rahman @ Aarif Lee :- Bruce Lee My Brother

CiPoT CeDoT said...

pinqib,
betul3..comel gilo..pipi kaler merah kot..hekhek


emma,
harharhar...


hans,
sebab yang terbaik tuh la aku terus tepek kat blog aku..bwh header kot..kasi gempak sikit..harharhar

Pejuang Kesenian Extreme said...

Terbaik la gambar ni...haha
sangat lawak..

CiPoT CeDoT said...

sngt??...hekhekhek...

Semarak Api said...

hahah..sian die.jd mgse super impose.abeh la jap gi ciput cedut.die wat repot pulis..haha

CiPoT CeDoT said...

jgn...i xnak masok lokap or kena saman 1 juta...duit nuff saya tak sebanyak itu..huhuhu T.T

MrOneZai said...

wow :) hebat lah yang buat animation gelek tuu . nice . haha . btw mmg kesian kat budak chinese sorang tu

CiPoT CeDoT said...

hekhekhek...memang hebat gilo!!!..akhaz...

KriTikan PeDas

Grab This