Followers

13 June 2010

PuTus Cinta, PerLu ke berSedih???



tuh persoalan aku hari nih...perlu ke korg nak menangis..baling2 bantal...pecah kan pinggan..koyak kan tedy bear...bakar rumah...berkurung dalam toilet...semata-mata sebab putus cinta...perlu ke???
korg musti pernah bercinta kan??..tipu la klu x pernah..klu x pernah , korg kena cepat2 p jumpa dokter...sbb mungkin tengkorak kepala korang ada sedikit keretakan...akhaz...korg pernah putus cinta??..masa putus cinta apa perasaan korg??...sedih ke, gembira ke, duka cita ker???...

mengikut kiraan jari aku...aku da putus cinta sebanyak "tooooottttt" kali..(sory, jumlah aku putus cinta perlu di rasia kan)...dan aku ingt lagi perasaan aku time tuh..sedih...sapa x sedih ooo...bercinta bukan nak rak..p merata dok berkepit..last2 putus...huhuhuhu...

tp x pernah lagi la aku putus cinta sampai sedih tujuh hari tujuh malam..kejap je pon aku sedih..pastuh da ok balik...sbb bg aku...da xdek jodoh nak buat mcm mana..xkan nak bomoh plak kan...

tp aku pelik ngan pompuan zaman skrg...bila putus cinta..perhh~ bukan main..tension dia mengalah kan org mati anak...apa ke hal???...jantan kan dunia nih bukan sorg dua je..belambak kot..kan kan kan...

soo kepada anda2 sekelian..bila korg putus cinta..xyah la nak buat terok sngt..xyah nak tension2 sngt...jd mcm aku..pas putus cinta ja trus msj ngan perempuan lain..mana la taw..boleh carik jodoh lain ke kan...hekhek..bijak x aku...akhaz...


p/s: Di antara perempuan dengan lelaki..sapa lagi terok perangai kalau putus cinta???


No comments:

KriTikan PeDas

Grab This