Followers

17 June 2010

kePaLa puTus

 

 

 

 


ok....da puas korg tengok???..haaa klu da puas meh aku nak cerita sikit kisah lelaki malang nih...

seperti yang korg da taw...kejadian nih bukan kat Malaysia...aku pon x taw kat mana..soo xyah berangan nak tanya aku soalan tuh...

kisah dia mcm nih....lelaki nih kena keja ngan polis...pastuh dia pon lari laa....lari punya lari...tetiba ada org baling mercun kat dia..dia pon terkejot dan lompat la tinggi2...and than jd mcm nih laa...badan kat tempat lain..kepala kat tempat lain.... The End...( tepok la tangan sikit, bukan senang korg nak dega aku bercerita..kan kan kan)

dan kepada sesiapa yang tido x lena, mandi x basah, makan x kenyang ( mau nya x kenyang, perot mcm tong gas..akhaz) sbb tengok gambar2 nih...tolong jgn salah kan cipot...sapa suruh korg tengok...soo salah kan diri anda sendiri dan sila hentak kepala anda ke dinding yang terdekat...sekian......  ^.^
 

2 comments:

~~dieylah~~ said...

woww...cam nak muntah blik pa dimakan ni..huhu..
x marahkan cipot..marah kat tuan punye post ni je..haha..

CiPoT CeDoT said...

tah..sapa la tuan nye blog nih..esh~..akhaz.. ^.^

KriTikan PeDas

Grab This