Followers

25 June 2010

BaYi YanG DiGugurKan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


nih semua bayi-bayi yang di gugurkan...mengikut maklumat yang aku dapat..lokasi gambar nih salah satu Hospital dekat Singapore...

soo kepada rakan-rakan kat luar sana..xpayah la nak gugurkan anak korg..x kira la dia dari sumber halal or haram..sedih melihat gambar nih..budak tuh belum sempat tengok dunia..korg da bunuh dia..sedih oooo...

dan kepada pasangan2 kat lua sana..jgn la sampai terlanjur..elak kan semua tuh..

entri ini  untuk mengingati korg dan diri aku sendiri...

ariozzzz....

SALAM.... 

8 comments:

AesyaZealous said...

wuuu..banyaknye.........

CiPoT CeDoT said...

aesyazealous:
tuh la..
bnyk tuh....

SD said...

selamat budak tu sebab x perlu hadapi dunia yang bermula dengan titik hitam, walaupun dia masih bersih tapi benihnya hitam......bak kata orang benih yg baik campak la di mana, akan jadi pulau lah ia......benih yg kotor??????????

CiPoT CeDoT said...

SD:
benih yg kotor..
campak kat laut jd naga kot..
akhaz..

nuyuEna said...

erk..seram jer..mintak dijauhkan semua kawan-kawan kite ye:)

CiPoT CeDoT said...

nuyuena:
betol2...
kawan2..saudare mara...
minx simpang..
hu~

liyana aziz said...

kesiannya,, tapi biar dpa pergi daripada terseksa hidup di dunia yg penuh dgn dosa ni..

CiPoT CeDoT said...

liyana aziz:
hurm..
betol3...

KriTikan PeDas

Grab This