Followers

14 June 2010

baHaya Coke dan aJinomoTo

 

hai hai hai....korg suka minum coke x??....perhh~ aku suka gila...tp x elok minum meminuman bergas nih banyak2..nnt kena potong kaki ooo...x best la klu kaki sebelah xdek..nnt nak merempit mcm mana, ye x??..klu perempuan plak xdek kaki sebelah..abis jatuh saham nak kawin...tp klu tuh da takdir nya..terima la seada nya..betol x, betol x??....

baru je td...ada la dalam lapanpulolapan minit lepas..aku dapat e-mail dari member aku...e-mail tuh dia memberikan aku sedikit ilmu..oleh kerana malam nih aku terasa diri aku agak ensem ( ensem ker??) soo aku nak kongsi kan la ilmu tuh sama2..bak kata bakal mak mertua aku 'sharing is caring'..kan kan kan...

e-mail tuh menceritakan bahaya minum Coke jika di campurkan dengan Ajinomoto atau bahasa lain nya monosodium glutomate...bahan nih klu di campur kan boleh menyebabkan kita terasa khayal atau terasa nak tido...klu kita minum campuran bahan2 nih dengan banyak, ia boleh menyebab kan kematian..

sebenarnya..bahan2 nih telah digunakan oleh jantan keparat untuk merogol mangsanya..soo kepada anda2 kat lua sana...jangan la tadah tangan je klu ada org yang x dikenali bagi korg minuman..kang x pasai2 dapat anak free kang...dan tolong sampai kan pesanan nih kat awek2, adik2, makcik2, akak2, kawan2, sodara-mara korg yee...mana la taw kan..kot2 jadi apa2...soo kita kena mengambil langkah ber jaga2...

benda nih aku belom pasti la kesahihan dia..sbb aku belom try lagi...nnt tengok la..aku da try nnt, aku info kat korg...

dan lagi sato nasihat aku..korg jangan p bantai buat nih n kasi kat awek2/memember korg plak..x baik pedajal org..kang org dajal korg balik...seperti peribahasa org barat..wat make around comes around...soo jgn nak nakal2...akhaz...

ok, sampai di sini saja celoteh aku tok kali nih..arioz amigoz~!!!


8 comments:

Hapiz Rahman said...

ko sugggest idea baik punya.. :)

CiPoT CeDoT said...

asal??..ko nak try kat awek ko ke??..akhaz...just kiddin'...hekhek

cik panadol said...

info yg berguna untuk kaum wanita...urm dan lelaki??jgn buat perkara2 tak elok ni....

CiPoT CeDoT said...

tp nnt takot si perempuan plak buat kan boypren dia..mana taw kan..hekhek

fndrocka said...

aku minum coke ni time sangat2 perlu je..contoh bila ada orang bgi air coke tu percuma..hehe

Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

CiPoT CeDoT said...

sapa x suka benda percuma bro...haddoiiii~

Anonymous said...

it's wat 'goes' around comes around la..
haha.!!

;p

CiPoT CeDoT said...

akhaz....tercasul la pulak...sory2..hekhek

KriTikan PeDas

Grab This