Followers

19 February 2010

TiMes SQuAre TeMPat SeRoNg KerJa

aku harap2 boss aku x baca entri nih..( penah pulak dia bukak blog aku..weee~)...sbb semalam aku kerja setengah hari jaa..lepas break dlm kol 1pm aku trus lepak kat Ts sampai ke senja...wahahah...(mcm x biasa plak serong2 kerja nih ..gehgehgeh)

tp tolong jgn salah kan aku sbb dalam hal serong menyerong nih...korg kena salah kn 2 ekor makhluk nih..sbb dorg la yg mengajar aku...aku kan baik..mana taw serong2 nih..tuh pon klau korg nak percaya arr..akhaz..



Pesalah pertama:




Nama: nama panjang aku kurang pasti..nama glamour Jasmin..nama mcm beras la
pulok..hekehkehk
umo: sama baya
status: janda
lain-lain info: - belajar kat uitm segamat
- ex student poly kulim
- 2 gigi arnab di depan
- pernah mengunakan botox di kedua2 belah pipi kiri dan kanan
- penah menjadi model sambilan
- cita2 nak jd adik Sharipah Aini
- dulu badan bagak..skrg da slim skit..sikit jaa..x bnyk pong..akhaz...





Pesalah Kedua:



Nama: Zaim akak comot aka putera aka mr.Bean
umo: sama baya..tp perangai mcm kanak2 rebina
status: mempunyai lapan org skendel, sepuloh org belen..awek dia aku kurang pasti ada brapa..
lain-lain info: - kaki clubing
- kaki minum
- kaki perempuan
- kaki busuk
- kaki ayam
- budak rumah sewa aku kat kulim, kedah



ok, korg da kenal kan pesalah2 yang terbabit..skrg aku nak sambung cerita pasal semalam pulak...moh layan moh....ayoohhh!!....

semalam aku terpacak kat TS sorg2 dr pagi sampai la pukol 3 lebih...dok tunggu 2 mukhluk tuhan paling seksa nih..aduyy laa..da lebih laponpulohratus kali aku tawaf Ts tuh...nak lumpuh kaki aku dok meronda...sampai makcik2 clearner tuh boleh sound tepet kat aku..

'adik..adik mau tawaf brapa kali??'....

haa ko tengok...yang paling sedap ada sorg pakcik clearner tuh sound aku.

.' adik, cukup 7 kali adik tawaf.,.boleh naik haji ooo'...

dia x taw ke yg aku da tawaf lebih tujuhpulohtujuh point tujuh kali da...sampai bekematu la kaki aku nih..aduyyyaiiii...

korg taw asal dorg lambat..sbb si zaim tuh p make up bukan main lamoo..aduy mat...kalau nak make up , bagon la awai2..eshhh~~

lepas je dorg sampai kat Ts..si minah tuh ajak p mkn kat tempat sepecial kat atas Sungai Wang...korg taw kat atas Sungai Wang ada food kod??...haaa aku semalam baru je taw..nmpk sngt la yg aku x katam lagi tempat2 kat KL nih...akhaz...tp korg jgn pg la tempat tuh..makanan dorg rasa mcm haram!!...da la tempat pon mcm neraka..aduyaiii....

lepas mkn..kitorg p ronda2 kat dlm Ts,...mula2 nak p tengok mobie..x jd..nak main boling... xjd..nak main game tekan2..x jd...nak main snoker..xjd..nak main papan jongkit..x jd..(eh?..ada plak papan jongkit kat Ts??)..

last2 suma bende x jd..kitorg pg makan kat Secret Recipe...perh..syadu shial..da lama aku x melahap kek2 nih..yg mkn nya aku ngan zaim..yang si minah tuh dok usha jaa..sbb dia ngah diet..biasa ar..perempuan kan..diet nya x kemana pon..hekehkehk....

daa penat aku becerita...meh korg layan pic plak..penat aku snap nih..buat muka tebal je snap pic kat depan khalayak ramai..tp mampoz p la kan..bukan nya aku guna depa nya camera..nye dok..gehgehgeh....





adakah aku ensem??
kata beliau





korg ingt comel ke buat muka mcm tuh??!!






no camera pless??
kata jasmin






siapakah???







comel nya jari ko???






asal ko putih sngt jasmin..
petua pless.... -.-"




kan aku da kata..
ko da kurus 'sikit'...




pipi ko gebu dowh..
akhaz...




muka comel..
perangai huduh,..
wahahah




ko makan kek pon nak cover macho kan..
mentang2 la awek depan mata2..
perangai mcm haram!!!
harharhar




sory..
aku nak snap pic Secret tuh..
tp nak buat mcm mana..
da si minah nih gila kamera..
mak aku kata giler glamour..
wahahaha






sedap dowh kek nih...
nak suap!!!!







p/s: trimaz zaim..sbb saport dari hujung rambut sampai hujung kaki..semoga murah rezeki ko..aminnnn!!!!


p/s/s:windu kat ko la jasmin...wee~~~....


p/s/s/s: mak ayah..abg nak minx maap..sbb hari nih abg x smbhyg jumaat..abg ada date..hekhekehk...


p/s/s/s/s: asal bnyk lain mcm ja p/s aku nih....hu~~



3 comments:

Anonymous said...

Encik siput,

pasal bz tak baca keseluruhannya, tapi yg akak nk marah ni, ENGKAU TAK GI SOLAT JUMAAT??? Mmg nk kena!!!!!!!!


-Suhaila-

Anonymous said...

hakhakhak.!! kena marah ngn kak eLLa da...hahaha.!! adoii..cian dia..hihi...

hurmm..wahhhh..dia hang out sakan noO.. msty appy ja dia..tmbah2 kedengarannya da org support ekh.?
hahahaha.!! adoii..

pa pn..xpa la..enjoy ur day.! hehee...

^_^

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

kak ella: ala kak..relax arr..skali ja pon...hukhukhuk...


lu: tuh la pasai..sapa x suka bila org blanja ooo..hekhekehk...thankz to zaim...gehgeh...

KriTikan PeDas

Grab This