Followers

23 January 2010

viCE veRSa






ok, kita mulakan hari yang indah ini dengan mengutuk org...kutuk mengutuk sesama sendiri tuh kan sesuatu yang indah..kan kan kan....

hari nih aku nak berkongsi la skit beberapa perkara yang boleh membuat kan aku rasa meluat kat seseorg perempuan ...meluat sehingga boleh membuat kan mulut aku nih gatal je nak sound tepet kat kaum hawa nih...oleh kerana aku x brani nak ckp depan2 sbb takot perkara2 yg x di ingini berlaku ( kang awek2 kat lua sana hayun kat aku kasut tumit tinggi die, haa x ke pasal).....so aku tulis dlm entri je laa..paling kuat pon perempuan2 kat sana send kat aku email ugutan jerk..hu~~~~~

ok tanpa membuang masa...aku membentangkan SEPISIS2 PEREMPUAN YANG MENJENGKELKAN...huh~~~~





kat sekolah...

aku rasa musti korg perasan...kat dalam kelas duduk paling depan sampai nak tercium buntut cikgu cikgi sapa??...perempuan ke laki??...da kompom2 la perempuan ye x..lain la kalau sekolah tuh semua laki, aaaa tuh baru la ada lelaki duduk depan....

pastuh kalau korg perasan...time cikgu cekgi dok membebel pot pet pot pet mengajar, sapa yang dok bz tulis nota??...perempuan ke laki??...perempuan gak kan..sampai cikgi cikgi ckp die nak pg toilet pon..si perempuan nih tulis kat note die 'Cikgu pegi toilet sebentar.,.bersambung"...haaa ko bayang kan laaa...hebat x hebat....tp lelaki..tenang jaaa....ada yg tenang sampai buat air liur basi kat blakang...

tp mengikut pengalaman aku...kadang2 perempuan2 yang duduk paling depan..n tulis note bagai nak rak nih..dorg nih bukan nya pandai sngt..kadang2 tuh dpt result lagi terok dr aku yang xblaja nih...aku taw..dorg tuh bukan nya paham sngt..tp buat lagak je kat depan cikgu tuh..sbb nnt wajib nya cikgu puji..' Bagos si minah jongang nih, saya ckp, die catit..saya ckp lagi, die catit lagi...haa mcm nih la plaja contoh'...da kene puji satu kelas..kembang kuncup la buntut nyaa...padahal hampeh....






make-up

aku rasa jantan2 kat lua sana musti penah mengalami situasi yang sama...nak ajak awek pg tengok movie kol 8pm...pastuh si mamat ensem nih pg la rumah si awek tunggang moto Lagenda kaler mareh dlm kol 6...tunggu punya tunggu...x klua2 gak si awek nih..tunggu lagi dan tunggu lagi..jugak x klua2...sampai da abis la rokok satu kotak dok tunggu si awek nih...da pukul 7.50 baru la nak klua...

pasal apa si awek nih lambat bebenor klua nya..sbb dok make-up muka..sejam lebih ko, dok make-up muka..bajet kalau make-up lame2 tuh boleh jd mcm artis ar...mampoz....muka tuh kalau cantik x pa, di maaf kan....nih, di make-up bukan main lama...hodoh nya tetap kekal..apa ke bende make-up nya tuh...

pastuh bila si mamat nih dok isap rokok membebel bebel...mcm mana x isap rokok?..da kita nih dok tunggu kat lua mcm tiang lampu...tunggu bukan nya kejap tuh..bukan seminit 2 minit..tp dekat 2 jam tunggu kat lua..xkan dlm dok menunggu tuh, nak dikir barat plak kat depan rumah si awek tuh kan..xkan la dalam 2 jam tuh nak dok main tarian kuda kepang plak..gila apaa...so isap rokok la cara tebaik untuk tunggu awek berjam jam lama nya.....







kalau da muka mcm nih
ko p make-up 7 hari 7 malam pon
still x ubah gak
buang masa je pon
huh~~~





haaa lain ar mcm nih
muka ko ada air liur basi berkerak pon
still come
still cun
kalau muka mcm nih
balak dok tunggu awek dia make-up berjam jam pon xpa
huhuhuhuhu






bawak kete

aku klaka giler tengok perempuan bawak kete ..rasa mcm nak terkencing kencing pon ada..time masok kete, perhh....betol kan tempat duduk..pakai sitbet..tengok site mirow..tengok cermin blakang...tengok lampu break...tengok lampu depan nyala x nyala..pusing2 kan stering, tengok boleh pusing ke x......gaya da mcm orang 100% past lesen memandu...gaya seorg pemandu yang berkemah...

TP...bila time bawak..terhenjot henjot...bagi lampu pg kiri, tp die dok pg kanan..apa ke bengong la manusia....gaya mula nak bawak tuh bukan main la power...tp time bawak..mcm harammm...tuh pasal la kalau org depan bwk kete slow..org blakang ckp apa.??...' eshh!!.. bwk mcm perempuan!!..'....haaa mana ada org ckp.. ' esh!!.. bwk mcm laki!!'..haa xdak kan, xdek kan....

................









p/s: akan bersambung sebentar lagi..ada 3 usul lagi aku nak bentang kan,....



No comments:

KriTikan PeDas

Grab This