Followers

02 December 2009

DiBaHaM HaRiMau PuTih

oleh kerana ari nih aku terasa bowing yg tahap dewa maut
aku pown p la lawati laman web KosmO
nak tengok2 kowt2 ade gosip terkini ker
(aku kan kaki gosip..bengong)

last2 aku jumpe satu tajuk yg agak best di baca...

'LELAKI MALAYSIA DIBAHAM HARIMAU PUTIH'

cite die pasal sorg laki dr Malaysia yg bekerja kat Singapore
tp aku x taw la betol ke x..
sbb bnyk sngt la org bg pendapat

ade kata mamat tuh pekerja kerani zoo tuh
ade yg kata mamat tuh giler meroyan terjun kat kandang zoo tuh
ada gak kata yg mamat tuh nak test power die ngan harimau tuh
(nak tengok spe yg kuat...mampoz)

aku pown x taw la fakta mana yg betol..
wat ever fucker, yg pastie nyer mamat tuh dr Malaysia
dan mati di BaHaM Harimau PutiH

aku ase korg penah dega cite nih bukan
aku pown penah dega gak
cite nih da lama da terjadi
tp aku masih x puas hati agi lorh
sbb x dpt tengok pic n vedio masa kejadian

last2, carik punya carik
sampai terkencing aku dlm seluar
akhirnyer jumpa gak

saksikan


harimau jadian lelaki melayu di baham harimau singapura zoo
:: From SingaPore PapeR ::





:: SaMa JuGa ::




:: Die ngah beguro ngan harimau tuh ::




:: Nakal sungguh harimau nih ::



:: Time nih die da mati da ::







nih jerk la pown yg aku dpt
klu ko nak lebih info leh try carik2 kat tampat lain

chawwWWwWW

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This