Followers

07 February 2013

Marah itu Syaitan


Assalammualikum

Pagi ni gua memang rasa lain macam sikit...nafsu nak terajang orang, bunuh orang, ludah muka orang...semua sekali jalan...tapi bak kata orang tua-tua..ikut hati mati, ikut rasa binasa...


kadang-kadang sampai satu tahap kita dah tak boleh nak menahan sabar...memang sejak jahiliah lagi kita ni tak reti nak bersabar...jadi kalau tetiba nak menahan sabar kan dah macam bangang jadi nya..tapi tapi, manusia ni memang kena banyak bersabar...kalau engko rasa engko tak mampu nak bersabar...berdoa...berzikir..insya'allah...


gua dulu memang tak reti nak bersabar...pantang gua kalau ada orang buat hal dengan gua...memang makan maki...tapi bila dah sampai tahap sekarang..gua rasa gua perlu banyak bersabar...sebab gua percaya..ini semua harga yang gua perlu bayar setelah apa yang gua buat sebelum ni....


kadang-kadang hal kecik pun nak dibesar-besarkan..ni semua gara-gara hasutan syaitan ni..kalau gua dapat jumpa setan sekor-sekor...memang gua azan dekat telinga depa...


P.S : semoga Allah mempermudahkan segala urusan...amin~
 

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This