Followers

30 January 2013

Pesta Buku Malaysia ( Book Fair ) 2013 di PWTC




gua tak penah ambik port pun pasal book fair dekat Malaysia ni..sebab gua tau...ada baik gua pergi layan kampungchat dari gua dok bazir masa dekat book fair..hello! rockers macam gua mana layan buku !!

tapi sebab tadi gua tengok writer-writer Terfaktab dok riuh rendah pasal dorang bukak booth dekat sana..soo gua tergerak hati nak kongsi info..kot mana tau..ada yang ulat buku tak dapat info fasal book fair ni...ye tak..

ok,

pesta buku ni tak de special sangat bagi gua...hanya program-program yang agak bosan akan dipertengahkan..seperti...

1. Pesta Lelong Buku - Diskaun 80%
2. Pameran Warisan Laksamana Hang Tuah (ini macam best)
3. Perhimpunan Penulis 1Malaysia
4. Expo Penerbitan Buku

book fair ni start jam 10 pagi sampai 8 malam..kalau hangpa tak sempat nak mai hari ni...jangan risau..depa bukak sampai 3 februari 2013...


kalau anda (lelaki) bujang dan single..ke nak cari madu lagi satu..boleh la lepak-lepak sambil isap rokok dekat pintu masuk PWTC...gua jamin..ramai awek comel-comel, nerdy look mai book fair ni...gua jamin!


kalau lu makwe single..boleh la tepuk-tepuk bahu jejaka-jejaka yang ada dekat situ...sebab lelaki yang minat buku ni depa terbukti setia..sama macam gua...gua minat buku jugak, ..tapi buku hutang #lawakhampar.....


p.s: lunch time!!...ayuh tidur dekat surau !

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This