Followers

15 January 2012

Weekend, Hari Tidur Sedunia !



Semalam gua tidur lambat...tapi gua berjaya bangun dalam pukul 11am...syukur lah..selalu, kalau gua dapat tidur sedap-sedap nih..memang terlajak sampai pukul dua tiga petang...



Sebab hari nih gua bangun sedikit awal...mak gua mula lah tunjuk minat menyuruh gua buat kerja itu kerja ini...basuh baju, lipat kain, goreng kecodok....okey gua memang rajin...



Tapi kadang-kadang naik panas pulak bila semua kerja gua kena buat...tapi brader gua sekor nih dok terbongkang tidur pukul empat petang..dari tadi tak bangun lagi..dah mati ke gamak nye..tapi berdengkur macam setan !....



Patot lah si setan nih tak kawin-kawin lagi..jenis manusia malas macam iblis...






p.s: jangan jadi IBLIS !






1 comment:

ADEEYA said...

Ahahahaa :p

KriTikan PeDas

Grab This