Followers

21 September 2010

50 Videos Before My Sister Goes to Egypt

korg pernah dega pasal minah Diena Wong ngan Miya Wong??...dorg nih sapa??..penyanyi??...pelakon??...minah tepi jalan??...minah rempit??...

huuuu~...tidak tidak tidak...dorg nih bukan sapa2...bukan pemes mana pon...(aku lagi pemes..harharhar)...tp dorg nih minah yang dikira kreatif kepala hotak dorg...sbb aku rasa dorg adalah minah yang pertama buat vid merepek kat FB...tp vid yg dorg buat memang gempaq...

klu x caya...korg try usha vid nih...


video



kepada awek2 kat lua tuh..klu korg nak pg dating..boleh la ambik tip dr dorg nih...tip minah2 nih leh guna gak...

sekarang dorg da letak 40 vid..tinggal lagi 10...sbb akak dia nih nak buat 50 video sebelum adik dia sambung study dalam  madic kat Egypt...bijak ooo adik dia..normal la...adik kadang2 lagi bijak dr akak2 dan abang2  mereka kan..mcm aku...hekhekehk...

dengan muka yg agak cute..(boleh belah jugak laa)...pandai buat lawak..boleh burp kuat2...pandai nyanyi..tenang ketika mencarut...tuh da cukup untuk aku layan semua vid dorg...memang cambest....

klu teringin nak layan semua vid2 mereka...korg la 'like' group dorg kat sini....50 Videos Before My Sister Goes to Egypt.


ONLY IN MALAYSIA!!!!.....akhaz.......


2 comments:

sorayazl said...

ooooooh aku kenal deorang ni. makcik aku punya kawan punya anak kalau tak salah. adik and kakak memang pandai dan comel-cmel! dgr citee kakak dia dpt scholarship sambung PHD dekat uk. bertuah diorang ni.

CiPoT CeDoT said...

owh...
kenal depa yek...
nnt tolong kim salam kat dorg..
harhar...

KriTikan PeDas

Grab This