Followers

12 June 2010

PiaLa Dunia

haa korg sokong sapa???...jawap dlm hati je k...sbb aku x sudi nak mendega nya..waakakaka..gelak kan untuk diri sendiri...hekhek...

mcm mana obses pon korg ngan piala dunia nih..jgn la dok berjudi...x elok..x baik untuk kesihatan..kalau yg beragama islam tuh paham2 la ye..JUDI ITU HARAM...xdek nya judi yg halal...bia pon ada sesetengah pihak (yang kurang siuman) menghalal kan judi tuh..tp bagi agama yg aku sanjungi dan aku anuti (islam) JUDI ITU TETAP HARAM..yang haram itu tetap haram...ada paham??...(perhh..boleh jadi ustaz gak aku nih)...waakakaka

sory arr..kali nih entri aku pendek je...sbb aku ngah basok kain nih..kang x bersidai plak..al-maklum la kan...aku duduk bujang..soo serba serbi kena buat sendiri..basoh pinggan sendiri..sidai kain sendiri...cebuk berak sendiri...soo paham2 laa...agak bz skit..soo kepada sesiapa yg teringin nak jd maid aku...boleh info kat aku...akhaz...

ok..sampai di sini saja...colobateh~!!!....  ^.^

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This