Followers

26 June 2010

PePerangan SudaH BerMula


esok..start la sudah sem 5 aku kat Poly Kulim nih...huh~...arrgghhhhh bosan ye study!!!!!
asal kena study arr??..x boleh ke dok rumah..goyang kaki...kawin terus..kan senang hidup mcm tuh..eshhh~...

tp tuh la realiti ye..klu kita nak berjaya kat dunia dan akhir..kita kena belajar..tuntut ilmu itu wajip...soo nak xnak aku kena study gak...

aku harap korg doa kan la untuk aku sem nih..doa kan aku x ponteng klas mcm sem2 lepas..x melanggar peraturan poly seperti sem2 lepas..x tuang kelas seperti sem2 lepas..siap kan semua asgmnt, x seperti sem2 lepas...(perh~ nmpk sangt sem2 lepas perangai aku buruk)...akhaz..

aku doa kan terbaik untuk rakan2 seperjuangan kan..good luck untuk semua...hoyeeehhh!!!!

2 comments:

semut lelabah said...

belaja rajin2 wei.. nak men bole, ponteng bole, tapi agak2 lah.. :)

CiPoT CeDoT said...

hafiz:
waahahahaha...
trimaz bro bg nasihat...
^.^

KriTikan PeDas

Grab This