Followers

12 June 2010

MeLoDi VS FuhH



ok..sekarang aku ngah tengok crita Fuhh kat TV3...yang di hos kan oleh  si hero Syurga Cinta tuh..Awal Ashaari...xkan x kenal kot..kan kan....

sejujur-jujur nya..aku x layan crita2 mcm nih..gosip2...x garang langsong..tp nak buat mcm mana kan..da nasib aku terkadas kat rumah nih..tanpa ada kenderaan..soo tv ngan laptop je la jd peneman..nak x nak..layan gak la crita nih...huh~  T.T

tp kan kan kan...aku rasa crita Fuhh nih mcm crita melodi la plak...gosip2..terjah2 artis..betol x??...asal TV3 keluar kan crita yang sama jenis..da xdek idea ke hapa??...

tp bg aku ok la..dr TV3 dok ambik crita2 negara jiran ada gak baik nya dia klua kan crita yang dr negara sendiri, ye x??...

ok, sampai di sini saja terjah sana pada hari nih..fuuhhhhhhhhhhh~~  ( perhh..bau mulut)

No comments:

KriTikan PeDas

Grab This