Followers

21 June 2010

HaDiah FaTher Day YanG TaK BoLeh DiLupaKan



 

 Selamat hari Bapa aku ucap kan kepada ayah-ayah dan bakal-bakal Ayah kat dunia nih...semoga korg semua menjadi bapa yang terbaek dari ladang...waahahahaha...

dan di sini aku nak ucap kan ribuan terima kasih kat bapak aku sbb masih lagi setia menemani aku ketika waktu gembira dan duka...dan cipot nak minx maaf bnyk2 klu cipot ada sakit kan or luka kan hati ayah..normal la kan..org bijak memang nakal sikit..hekhekehk...
sebenar nye aku ada story nak cerita kat korg..korg nak degar x??..klu xnak dega..sila tekan pangkah merah kat atas tuh kuat2...klu nak dega ..pasti kan anda setia bersama saya...hohoho

ok, cerita nye bergini....

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


SEREMBAN - Hari Bapa yang disambut semalam sepatutnya menjadi hari paling bermakna untuk mereka yang bergelar bapa.

Bagaimanapun, bagi seorang mekanik semalam adalah sejarah hitam dalam hidupnya apabila isteri sendiri ditangkap berkhalwat dengan seorang lelaki di dalam sebuah bilik hotel di Port Dickson dekat sini.

Lebih memalukan ketika ditahan pada pukul 4.25 pagi oleh sepasukan Penguat Kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS), wanita itu hanya memakai tuala manakala pasangannya berpakaian lengkap.

Kegiatan tidak bermoral pasangan berkenaan terbongkar selepas suami wanita itu sendiri melakukan intipan dan terus melaporkan perkara tersebut kepada JHEAINS.

Menurut suami wanita itu yang hanya mahu dikenali sebagai, Zul, 26, mereka sudah lima tahun berkahwin dan dikurniakan dua orang anak berusia empat dan tiga tahun.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


perhh..kesian kat laki tuh..aku rasa nih la hadiah hari bapa yang paling dia  xboleh lupa kan..huhuhu...
soo kepada lelaki2 kat lua sana..jaga la bini / awek / skendel korg baik2..jgn sampai jadi mcm nih, baru nak gigit jari...kalau korg curang xpa..tp jgn sampai pasangan korg curang..x elok untuk kesihatan...akhaz..
ok, sampai di sini saja entri merepek aku...da daaaa~.........  ^.^


4 comments:

~~dieylah~~ said...

ish3...x bek tol..
kalo cipot leh curang npe pasngn cipot xleh pulk..ahakz..

oppss..lupe..cipot is a good lover xkn curang nye..tol x..:P

haiya..jgn curang2 ma..yr care yr partner..she will care u also..

hehe..

CiPoT CeDoT said...

dila:
hekhekhek...
good lover haa...aauuuww~...
akhaz...

ayat kat atas tuh ayat perli je dila...
kan org skrg jenis mcm tuh..
klu couple dia curang..perh bukan main sumpah seranah..
tp klu diri sndr curang, xpe plak..
kan kan kan..

soo ayat tuh just ayat perli je..
sapa yg paham, bagoz laa..
akhaz..

mOLLie said...

sedihnye....ish3...
jauhkan dari keluargaku~~

CiPoT CeDoT said...

mollie:
a'ah..sngt sedih..
kecian laki dia..
org lain, time father day dok selebrit..
tp bini dia selebrit ngan jantan lain plak..
huhu.......

KriTikan PeDas

Grab This