Followers

13 April 2010

jOm uRut baDan..aYoh~!!!


*nih urut ke hapa????*  o.O'


salam kalian..perhhh..berzaman gak aku x sentoh blog nih...agak bz dowh..mengalah kan Dato' Siti...eh!!...dega cita Dato' Siti klua kan produk bru??..betoi kaa???...sory k..klu korg nak taw..p intai blog org lain...blog nih bukan tempat nya..blog aku bukan tok crita gosip2 artis...apa barang crita gosip artis malaysia..x panas sangt..baik aku crita pasai itik Mak Lemah bertelor..lagi hot story~....


memandang kan hari nih aku terasa rajin nak sentuh blog nih..soo aku nak crita la story yg agak panas...panas x panas blakang crita..janji aku nak bercerita..al maklum laa..aku nih jenis suka bercerita...jenis suka berkongsi..bak kata kucing member aku ( aik??..mcm doremon plak, kucing  boleh becakap) 'sharing is caring, caring is loving'....kan kan kan...( minah mana tah yg snggop loving2 ngan aku yg muka mcm tapir nih kan..hukhukhuk... T.T)




td aku dpt la sato miss call dr kenalan lama aku..( kedekut nya lahanat, da xdek duit x yah la nak contek)...soo aku call la balik... aku ingt kan dia miss call sbb rindu kan aku ke hapa..rupa2 nya dia nak blanja aku pegi berurut kat BB...kat blakang Time Square...korg paham2 je la tempat mcm tuh..yg biasa pergi tuh taw la tempat nya..memang la tempat berurut..tp kat situ jugak ada extra service..korg paham2 je laa...kang aku open story kang..ada plak gam aku nya blog kata crita lucah2..kan kan kan....

memang lahabau laharau betol member aku sekor tuh...klu dia ajak aku p kenduri kawin ka, p smbhyg jumaat ke, p gali kubur ke, p kawin kat siam ka, p korek idong kat toilet awam ke..aku no hal..nih dia ajak aku p buat maksiat..subahanallah...

aku bukan paa...nafsu nih memang la membuak-buak nak buat kerja2 mcm tuh...tp kan..nafsu aku nih ada taste dia jugak...ada cita rasa yg tersendiri...xkan aku nak layan minah2 yang da layan berpuluhan lelaki kan..xkan aku nak bermanja ngan  perempuan yg da kehilangan nasik ayam dara nya..betoi tidak...

soo brother2 kat lua sana...beragak laa...klu nak crita nafsu..semua org ada nafsu..kuda pon ada nafsu..tp beza nya..cara korg kawal dia..klu korg x dpt kawal nafsu korg..haa ke laut la jawap nya..kang apa2 jd susah..da mcm2 penyakit skrg nih..x kira tua ke muda...kang x pasai2 pisang kat dlm sluar korg tuh busuk kang..haa sapa nak jawap???..korg jugak...

soo pikiaq dlm2 sebelum bertindak...sapa yang x puas hati ngan post aku nih..sila taip ON XPUAS HATI dan hantar kan ke 28882...sekian~..budbyeee~!!!!!


4 comments:

zyqa zaqy said...

Alhamdulillah la jika ada kesedaran dalam diri awak yee cpoot...

CiPoT CeDoT said...

tol3...syukurr....
harap2 mereka2 kat lua sana pon sedar diri jugak..hukhuk...

trimaz 4 da coment...hekhek

Anonymous said...

mntak simpang la drpd benda2 ni smua, urut if betoi2 just massage okeyh la, if da lencong laen3 tu, mntak smpang malaikat 44..hohoh..

thanx 4 postin'..
^_^

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

betoi3....tetiba dia ckp..'abg nak xtra service'..haa cpt2 la tolak..kang x pasai2..buat maksiat..free dpt dosa..ush~

trimaz 4 comnet.. ^.^

KriTikan PeDas

Grab This