Followers

23 February 2010

hiNa isLaM

ok...aku da penat sngt..penat sngt sngt...boleh di katakan setiap hari ada je org hantar email kat aku kata blog itu hina nabi..blog ini hina Allah..aku rasa dr korg send kat aku..baik korg send kat pihak berkuasa...kalau korg send kat aku pong, aku boleh buat apa...aku hanya dpt berdoa semoga si pulan yang terlibat di caci di dunia dan di akhirat....

tapi kalau korg email kat pihak berkuasa..mungkin dorg boleh ambil tindakan..MUNGKIN!!..

kenapa aku besarkan perkataan MUNGKIN tuh??..ada 2 sebab di sini...sbb pertama, suka hati aku la nak besar ke, nak kecik kan ke, nak senget kan ker..tuh masalah aku...sebab yang kedua, aku x penah degar lagi org kena saman sbb hina tuhan kat blog..soo MUNGKIN pihak berkuasa akan ambik tindakan.....

sekarang kita tuju ke kes Aduka Taruna...eh??..dia teruna lagi ker??...bukan dia da kawin ker..soo kita tukar nama dia..Aduka Hilang Taruna..hekhekhek..

ok, skrg aku nak tanya korg...korg taw asal si Aduka nih dihukum??...sbb dia hina sultan kat blog dia kan...tp korg taw x yg si aduka nih pernah hina isteri nabi sebelum dia hina Sultan Johor..korg taw x...kalau korg x taw..meh sini aku nak bg taw..meh dekat skit..jgn takowt2..aku x mkn org ...










kalau kurang clear...korg tekan kuat2 kat pic tuh...



nih aku ambik dr blog dia..yg aku pelik nya kat sini..si Aduka nih hina Sultan, kena hukum..tp dia hina isteri Nabi x kena hukum plak..mana lagi besar darjat...isteri nabi ke, Sultan Johor??

nih aku bg satu contoh jer..sedangkan berpuluh puluh blog kat luar sana yang hina islam..tp pihak berkuasa x pernah nak ambik tindakan pong..kenapa??..kerana pihak berkuasa buta it ker??....atau pihak berkuasa malas nak ambil pusing dalam hal nih..( eh??..hebat gak sastera aku)

aku berharap sngt pihak berkuasa dpt ambik tindakan..jika Aduka dpt di berkas..kenapa tidak blogger lain yang menghina islam??...

aku hanya bersuara berlandaskan keadilan...sbb mengikut fikiran waras aku berfikir..darjat isteri nabi yang di jamin masuk syurga ada lah lebih tinggi dari Sultan yang dosa pahala nya lebih kurang mcm aku...


sekian....




p/s: eh?...xpenah penah aku post pasal politik,..tetiba plak,...sory nyerk..korg jgn riso..korg masih lagi berada di blog cipot..cuma kali nih isi nya lain skit..wahahah..kelainan tuh kan satu yg unik..kan kan kan...( baik korg anggok..kang aku cepok kang)


2 comments:

.:: dieylah :: said...

btoi3...npe hina agama x pulk kna tahn..aisshhh...dunia2..^.^

CiPoT CeDoT said...

taw xpa..
INI TIDAK ADIL!!!
kan dila kan..
kan kan kan

KriTikan PeDas

Grab This