Followers

09 February 2010

DaTing Wif ExGF

hari sabtu lepas ( ambik ko, hari sabtu nya crita..sory norh..ceq x dak masa nak up date blog..wahahah), aku klua bersiar siar dengan seseorg..die pernah menjadi milik aku dlu..tp skrg....aku da menjadi milik org lain,...so kitorg klua untuk memutik kembali cinta yang pernah budar dlu..( ceewah ayat)...

kitorg bersiar-siar pg bukit belacan..dekat ngan hulu langat..kalau korg nak taw kat mana..korg leh google...tempat tuh agak femouz di kalangan pasangan2 yang sedang bercinta cintun area Kl ngan Selangor..sbb tempat tuh sungguh la romatik nya..boleh nmpk satu area KL...perhhh gua kata lu..smart shial...

kalau korg nak lagi romantik..korg leh dtng masa matahari nak terbenam..perhhh...sumpah romantik sungguh..yg si jantan boleh goreng gitar sambil main lagu wannabe dari spice girl depan awek...yg si awek plak boleh buat muka cute sambil dengar si lelaki goreng gitar yg agak sumbang..sungguh romantik bukan..wahahahaha.....





haaa nih la awek yg aku maksod kan tuh...Ex tunang aku..eh eh..silap..ex GF aku...aku terkezot berok gak la masa 1st jumpa..coz dlu dia x pakai tudung..tp skrg..abis tutup da semua...hukhukhuk..berubah gak ko rupa nya nyerk...gehgehegh...aku bila tah nak berubah..wahahah....

aku pelik dowh.,.da 3 org awek aku...masa cpl free hair..bila da clsh ngan aku..mula la nak pakai tudung..masa cpl x nak plak pakai tudung..ushhh~~....tp aku memang jenis suka perempuan x pakai tudung..jujur aku ckp..bila si minah nih pakai tudung nmpk lain dowhh....x seksy mcm dlu..wahahahah....(jahat sungguh aku nih)

kitorg lepak xdek nk buat bende x senonoh nyerk atas bukit tuh..kitorg just lepak2..borak2 SAHAJA..x lebih dr tuh...lepas lepak, pg minum sebentar pastuh grak balik rumah...dlm kol 10 lebih kowt...( mlm la..xkan pagi plak)...

teringat plak masa zaman manja2 dgn minah nih dlu...wahahhhhhhh~~~

ko rujuk je la balik ngan ex ko nih wan.,...

sory to say laa..aku bukan jenis jilat ludah aku balik..bila aku da clsh ..aku x kan rujuk balik..aku bukan jenis jantan gila talak..clsh cpl clsh cpl...mcm bangang jaaa....

soo kenangan teringah aku ngan dia..hanya la kenangan..huhuhu~~





2 comments:

Anonymous said...

awww...^_^

keep them..it's ur memories..

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

alwayz...
gehgehgeh..:)

KriTikan PeDas

Grab This