Followers

09 March 2010

ToP 100 SiTe iN maLAYsia

tadi masa aku meluang kan masa menziarahi blog-blog yang menarik hati dan sanubari..aku terjumpa la satu web site nih..dalam web site nih dia bg info pasal Top 100 Web Site yang terkenal dan terfemoz kat Malaysia..

aku usha la sato2 web site yang femoz2 nih..mana la taw kowt2 aku nama blog aku tercalon..tp harapan...jangan kata top 100..top 1000 pon belom tentu lagi blog merapu aku nih tercalun..wahahahaha...

ok..tanpa membuang masa korg...meh reramai kita usha blog2 yang terfemouz kat malaysia nih..tp xdek la aku nak tepek suma top 100 tuh..aku senarai kan top 5 je la k...kang aku tepek 100 web site kat sini kang..haa mau jenoh korg dok baca...

ok..jom usha...


TOP 5 WEB SITE IN MALAYSIA


@ tempat ke 5 jatuh kepada....bom bam bom bam...( bunyi gendang)..awat pelik sngt bunyi gendang aku nih???






Google.com.....




@ tempat ke 4 .....





Youtube.com .... sapa yang x kenal youtube nih...sila gores kepala korg dengan parut kelapa secepat mungkin....




@ tempat ke 3 pula jatuh kepada .....





Yahoo.com .....



@ tempat ke 2 ....





Google.com.my .... perhh..bangga aku logo Google ada gambo wau...hebat sungguh bukan...nnt aku nak minx jasa baik Google tukar huruf O tuh dengan gambo aku..boleh x??


@ dan tempat pertama jatuh kepadaaaaa~~~~
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
haa musti korg nervous kan..
kahkahkah..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'



Facebook.com .....



:: iklan ::

kepada sesiapa yang ada facebook tuh..add la aku yeerr...jangan malu2..jangan segan2...aku akan approve suma peminat yang add aku..hekhekhek...untuk add facebook aku..klik di sini yaa...

:: iklan tamat ::



sebenar nyer aku x tekezot sngt ngan CARTA TOP 5 nih...sbb sume nyer memang ari2 aku bukak...tp yg paling hebat nye, dlm 100 web site yg di senaraikan...ada jugak web site lucah yg terkandung di dalam senarai tersebut...da terang2 la yg rakyat Malaysia memang otak kuning..suke tengok vedio2 lucah...aduyaiiii...

dengan rela hati, tanpa di paksa2 atau di tarik telinga...aku nak bg la info pasal website 18sx yg terhot kat Malaysia nih..bg korg taw skit,mana la taw, ada masa2 terluang boleh korg tengok2 vedio yg ade..klu x puas aty sngt dowload jerk trus..bukan kena bayar pon...( kalau korg ikot ckp aku nih...iman korg memang lemah)

tanpa membuang masa korg dengan masa aku...aku mempersembahkan...

Senarai Web Site 18sx Terhangat Di Malaysia





Redtube.com ......

rangking ke 50 ....




sory arr..pic kat atas nih aku terpaksa blur kan..kang kalau aku x blur kang..mau berdarah hidung korg...

kalau korg nak taw...Redtube nih da kalah kan rangking surat khabar Kosmo...




rangking 51


haa hebat x hebat penangan Redtube nih..org lagi minat usha web site redtube dr web site Kosmo..malu x malu...hekhekhek..da terang2 laa yang manusia kat malaysia nih memang ramai yang giler sex...hayoyoo...


web site 18sx kedua yang terhangat di Malaysia jatuh kepada ...




Tube8.com ...

rangking ke 58 ...





aku taw...korg musti penah dego nama2 web site Redtube ngan Tube 8 nih kan.. x kira la perempuan ke laki,..suma sama..tah2 korg lagi expert dr aku..akhaz..tp aku x pernah dego pon nama web site nih..nih bru je dego..ya laa..aku mana taw sngt natang2 tube2 nih..aku slalu layan web site ilmiah jerk..tuh pon kalau korg nak percaya arr...akhaz...

nih aku senarai kan dua jaa..sebenar nya kalau korg tengok sndr..memang bnyk giler web site lucah yang tercalon dalam Top 100 tuh...kalau korg rajin..korg leh usha sendiri web site tuh kat sini ...meby korg boleh dpt lebih banyak info kat sana...bila da dpt info lebih tuh..kongsi2 la nyerk..ilmu perlu di kongsi..x gitu??

ok arr..aku rasa da panjang melebar aku nya post kali nih...kalau rajin..komen2 la aku..kalau malas..baca pon da cukup..ok...chawwww....






p/s: bila laa aku nya blog nak tercalon dalam top 100 agak nyerk..hukhukhuk...





19 comments:

Anonymous said...

Encik Siput,

Wow, facebook no. 1??? Tekezut gak~ tapi mmg fb sgt2 fofular pon ekekekekekek. Ohhhhh~ yg diorang kecoh2 redtube ngan tube8 tu rupa2nya web lucah yer. Mak aaiiiii~ ketinggalan zaman jugak akak ni yer. Hhhahahahahah! Nampak sgt masih suci murni aku nih hehehehe ;-)

-Suhaila-

CiPoT CeDoT said...

saya x terkezot sngt....sbb fb memang famoz..boleh di katakan 80% penduduk dunia nih menggunakan facebook..bak kata majalah people laa..akhaz..

eee...pulun nyaaaaa....akhaz..

Anonymous said...

Fb.! wow..haha..xsngka..caya lahh..^_^

hahaha..ya..xtaO ekh.? nseb la xda org yg dok melawak tnya2 kita psai tu noO..aku taO la.. tp ang xtaO kn..cm kwn2 aku la,kuaq wat keja, depa dok mlawak kasaq bleyh,depa tnya, redtube bleyh bukak x.?? time nk test streamyx tu..bengOng gila.! nseb baek depa x test.. jahat betoi.! huhuh..

pa pn..wan,thanx 4 da info.! n yeah, sblm trlupa,nti insyallah,naek la ur blog in top 100 tu..hehhehe..

^_^

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

owh ya ka..kat tempat wan..suma boleh bukak..kecuali myspace..xtaw la pasai paa..yg tube2 suma boleh bukak..eehhhhhhh!!!..wan x bukak nyerk..wan terbukak..di ulang..TER bukak...akhaz..

ok lu, thankz..soo undi la saya..akhaz...

Anonymous said...

hakhakhak.!! haaa..wan.!! sudah kantoi.!! hahahaha.!!

xtaO...!! hihihihih..;p

akn undi kaLo ada la wan..no need to ask also I wiLL do it..serious.! haha..^_^

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

serioz la..
wan terbukak...wan ingt saja2 nak test..
rupa2 nya boleh jugak..
memang sengal la PNMB..myspace dia block..tp web site mcm tuh xnk block plak..patot la brother2 suka dok blakang sambil senyum sorg2..akhaz...

Anonymous said...

hakhakhak.!! adoiihh..yea ekh.?? testing3..
mai2 bleyh buka..naahh..pa lg... sapa yg nk tu... layann....zasss..! hahahahaha.!! adoiyaii..

yea.?? ptot la sengeh noO..dh taO dh reason2 nya after diz,kn wan.? hahaha.!!
adoii..

TM pn block,tp da yg pndai buka tu,haa,,bleyh la..on9,fb,ms, others..haha..

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

a'ah..taw xpa...skrg wan da taw da..yg dok sengeh2 tuh..,haa musti tengah dok layan..hekhekhek...

Anonymous said...

hahaha..cuba wan buat terjahan time depa dok sengeh tu.. tobat trkejut bewak nti.!
hakhakhak.!! kus smangat..melatah beh.! tgh suda..
haha..

adoii..
;p

~Lu~

Anonymous said...

@Encik Siput: Pulun??? Pebender tu?? Ko ngutuk akak yer~~~ hiiiiiii~ org ckp real, dia ckp kita pulun pulak. Hoihhhhh~ mmg suci murni. Tulus mulus~ wehehehehehe =)

Ingatka ramai bg komen sekali depa menyembang daaaa~

-Suhaila-

p/s: Lupa nk return kasih sayang kamoo kt page Cicak. Love you too mate! Muahhsss!!! heheheh =)

CiPoT CeDoT said...

lu: malas la wan..nnt kaco plak depa ngan dok sronok2..hekhekehk,..bia la depa..lagi pon tenet free..akhaz..bukan kena baya pon..gehgehegh...



kek ella: hekhekhek..taw2 la kita nih..suka lari topik..nyembang lagi bnyk dr post..akhaz...

(hekhekhek..malu~~) ^_^

Anonymous said...

hahaha.!! wahh..bg chance plak..adoiyaii..agk2 la wan..bnda2 cmtu..kna prevent,an3.?? haaaaa...
wan....tOmpang sekaki ekh.??? hahaha.!!!

kak ella..besa la kami..lari topik agy..haha.!!

hehe..nk join kak ella hak..muahx3.!!

^_^

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

xdok laa...wan bukan jenis mcm tuh.kan wan ckp td..wan just baca web site ilmiah jaa..akhaz..

a'ah kak ella..jom la join..ramai2 bru meriah.,.hekhekhek

Anonymous said...

serius ka wan tgk web ilmiah neyh wan.??
hakhakhak.!! yea ar tu..adoiyaiii..;p

haaa..sudah..dia ajak kak ella join merapu brsama2 plak dh.....hahaha.!!

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

hekhekhek..betoi apa..tp mana leh bg taw web site mana wan bukak..itu rasie..gehgehgeh...

alaa..ramai2 bru meriah..kan kan kan

Anonymous said...

haaaa...maen rasia2 plak.....nmpak sgt.. obvious.!!!

hahaha.!! ha haaa...wannn.!! xtaO...aiyoOkk.!!

hahaha.!!

yea la..yea la..kak ella..jom join.! wehehehe.!!

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

heeiii..
mana ada laa..
wan bukak harian metro nye..
that all..
mana ada bukak web site bukan2..
ussshhhh...

jom kak ella..jom~

Anonymous said...

hahaha.!! yea la...
wan kn bdak baek, mna tgk web2 yg censored neyh..
x gitu.?? hihihih...

;p

~Lu~

CiPoT CeDoT said...

gitu la gamak nyerk..
hekhekhek....

KriTikan PeDas

Grab This